Studying communication management
Komunikacijska profesija je izrazito kreativna, a osobito je izazovna za mlade ljude koji vole timski rad i dinamično okruženje te iskusnije pojedince koji svoja znanja i stečene komunikacijske vještine svakodnevno koriste u svrhu planiranja i upravljanja komunikacijskim procesima. Komunikacijski menadžment kao jedan od vidova komunikacije, podrazumijeva aktivnosti sustavnog planiranja, provedbe, praćenja i revizije svih kanala komunikacije unutar neke organizacije, između više organizacija, između organizacije i njezinih javnosti te komunikaciju i promociju na osobnoj razini.
Riječ je o dinamičnom zanimanju koje podrazumijeva poznavanje osnovnih i naprednih principa komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, menadžmenta, ekonomije, poslovne komunikacije i korporativnog komuniciranja, poduzetništva, ali i poznavanje rada medijske industrije, osnovnih principa novinarskog posla, uključujući osnove novinarstva i novinarske etike.
By studying communication management at Bernays, you will learn and prepare to successfully manage the communication of companies, institutions, brands and public figures, and become thoroughly familiar with the media world.
About the study programme
Trogodišnji stručni prijediplomski studij Communication Management jedinstveni je studij ove vrste koji ti pruža mogućnost cjelovitog obrazovanja za rad u komunikacijskoj ili medijskoj industriji. Studij spaja različite cjeline iz područja informacijsko-komunikacijskih znanosti te nudi širok spektar znanja i mogućnosti za kvalitetno zaposlenje, ali i za donošenje odluke o konačnom opredjeljenju kojim područjem komunikacijskog menadžmenta se želiš baviti u budućnosti ili ga dodatno produbiti upisom na diplomski studij.
The undergraduate study programme is carried out over six semesters, through which you gain practical and theoretical knowledge of communication management in corporations, institutions and organizations, while at the same time prepare you for working in the media industry. As a result, it is ideal for you if communication science, management and/or journalism are among your interests.
Brochure
More about registrations
Study programme structure
The undergraduate study programme is aimed at the combined acquisition of theoretical knowledge through lectures and practical experience, scientific research and professional projects, field classes and study visits, the study of practical examples and learning by applying the principles of case studies from the field of communication science, with the aim of acquiring communication, managerial, media and interdisciplinary competences for performing tasks in the field of communication and media.
Tijekom prijediplomskog studija dubinski ćete upoznati komunikacijsku industriju te se obrazovati prema modelu 360 stupnjeva koji uključuje kombinaciju nužne teorijske nastave i velike količine praktičnog rada, kako bi već po završetku prijediplomskog studija bili kompetentni za obavljanje poslova koji uključuju rad u medijskoj industriji, odnose s medijima i glasnogovorništvo, odnose s tržištem, odnose s investitorima, odnose sa stručnom i poslovnom javnošću, lobiranje, korporativno interno i eksterno komuniciranje, krizno komuniciranje te event management.
Upon completion of undergraduate studies, you will be able to independently lead communication campaigns for companies and organizations, advise their management on complex communication issues, and lead teams during the implementation of communication campaigns.
1st year
1st semester
Strani jezik 1
30 ECTS
6 obaveznih kolegija
2nd semester
6 obaveznih kolegija
Strani jezik 1
Field courses
Izborni kolegij
30 ECTS
2nd year
3rd semester
7 obaveznih kolegija
Strani jezik 1
Strani jezik 2
30 ECTS
4th semester
6 obaveznih kolegija
Strani jezik 1
Strani jezik 2
Professional placements
Elective Course 2
Elective Course 3
30 ECTS
3rd year
5th semester
7 obaveznih kolegija
30 ECTS
6th semester
5 obaveznih kolegija
Professional placements
PR Praktikum
Izborni kolegij 4
Final Paper
30 ECTS
Izborni kolegiji: 32
Znanstveno-istraživačkii stručni projekti: 4
General competences
Za vrijeme studija steći ćete temeljna teoretska, metodološka i aplikativna znanja s područja komunikologije, odnosa s javnošću medija i novinarstva, menadžmenta, marketinga i stranih jezika. Kroz sve predmete, u nekim eksplicitno, a u nekima implicitno, bit ćete upućeni na svijest o primjeni poslovne etike, profesionalne i šire društvene odgovornosti vašeg budućeg poziva.
You will acquire the tools and methods that you will use to permanently search for new knowledge and to hone your skills even after completing your undergraduate studies, and you will have the opportunity to continue your higher education in the graduate study programme.
The concept of the undergraduate study programme is based on the assumption of integrating the elements of the relevant disciplines of communication management into a whole, namely:
Public Relations
Bave se komuniciranjem u svim njegovim oblicima, upravljaju, savjetuju, posreduju, zastupaju, educiraju te tako postaju nezamjenjivi kao disciplina komunikacijskih znanosti, ali i potporna funkcija marketingu. Primjenjuju se u svim područjima, a dominantno u korporativnom sektoru, realnom sektoru, proizvodnji, financijskom sektoru, industrijskom sektoru, uslugama, robi široke potrošnje, komunikacijama, prometu), neprofitnom sektoru (udrugama i zakladama), politici (državna i lokalna uprava), industriji zabave, sportu, kulturi, putovanjima, obrazovnim ustanovama, zdravstvu i medijima.
Communication Science
Komunikacijske znanosti ili komunikologija tvori zajedno s informacijskim znanostima Interdisciplinarnu znanost koja istražuje najraznovrsnije oblike komuniciranja između živih bića, a obuhvaća proučavanje sadržaja, oblika i tehnika priopćavanja, istraživanje smisla poruka i načina njihova prihvaćanja, te učinka poruka što protječu između pošiljatelja i primatelja. U sklopu komunikoloških kolegija proučavaju se komunikologija, masovni mediji, novinarstvo i odnosi s javnošću.
Media and Journalism
Mediji označavaju sustave javnoga informiranja koji služe za diseminaciju vijesti u svrhu informiranja educiranja i zabave najširih slojeva društva, a mogu se promatrati i kao sredstva posredstvom kojih se prenose poruke, vijesti, obavijesti i sl. Novinarstvo je pak struka pomoću koje se profesionalno izvještava i prenose informacije. Iako je novinarstvo jedno od onih zanimanja za koje mnogi misle da se njime može baviti svatko, riječ je o profesiji koja zahtijeva poznavanja struke, medijskog sustava, politike i samih tehnika pisanja, općenito specijalizacija.
Marketing Communication
Sestrinska disciplina marketinga i odnosa s javnošću, oblik tržišne komunikacije poduzeća koju čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina čiji je cilj ostvarenje maksimalnog komunikacijskog utjecaja, kojom se stvara pozitivna slika, mišljenje o proizvodu ili usluzi. Strategija, marketinški plan, pozicioniranje ili brendiranje neki su od osnovnih koraka u procesu planiranja marketinških aktivnosti poduzeća, bez obzira radi li se o malim ili velikim tvrtkama. MC koristi različite metode i alate za uvjeravanje potencijalnih ili postojećih potrošača u kupovinu određenog proizvoda i/ili usluge, stoga se izučava na razini cjelokupnog promotivnog miksa koji uključuje oglašavanje, odnose s javnošću, direktni marketing, osobnu prodaju, unaprjeđenje prodaje, internetski marketing i publicitet.
Management
Ovladavanje menadžerskim vještinama preduvjet je za strateško upravljanje složenim komunikacijskim procesima u organizacijama. Menadžment na preddiplomskoj razini pruža temeljna teoretska i metodološka znanja te specijalizirana komunikološka znanja i interdisciplinarna komunikološka znanja, vještine i kompetencije s područja strateškog menadžmenta kao što su upravljanje i vođenje informacija i komunikacije na svim razinama upravljačkog procesa.
Interdisciplinary Areas
Opća kultura i društvene discipline ključne su za uspješnu primjenu komunikacijskih kompetencija na različitim tržištima. Poseban značaj ima interkulturalna komunikacija i interkulturalni menadžment koji se bave ključnim pitanjima modernog upravljanja, osdnosno kako upravljati interakcijama s kupcima, osobljem i organizacijskim sustavima različitih kultura na globalnom tržištu.
Foreign Languages
Strani jezici, posebno engleski, u današnje doba interneta i tehnologije dio su svakodnevnog života i upotrebe kako u privatnom tako i u poslovnom i profesionalnom aspektu života. Engleski jezik je danas glavni jezik medija i interneta, stoga poznavanje tog i drugih stranih jezika uvelike može pomoći u razumijevanju poslovnih procesa, partnera i klijenata. Studenti tijekom pet semestara uče poslovni engleski, a kao drugi jezik mogu birati između njemačkoga, talijanskoga, francuskoga ili španjolskoga jezika.
Special competences
To cope with the growing need for practical skills, you will acquire a set of key competences, including knowledge of the communications industry, communications processes, as well as working habits and business processes. Critical thinking, business creativity and the ability to work in a team are equally important for building sustainable careers, so these are competences that are encouraged in the undergraduate study programme.
Završetkom prijediplomskog studija bit ćete osposobljeni baviti se komunikacijama u tvrtkama, odjelima za internu ili eksternu komunikciju, marketingom unutar korporacija, sudjelovati u procesima planiranja korporativne i marketinške komunikacije, ali i upustiti se u svijet medija kao novinari ili suradnici na medijskim projektima s obzirom da se tijekom studija uvelike upoznaju sa zakonitostima, principima i tehnikama rada u medjiskoj industriji.
Outcomes at the level of the study programme level
Program prijediplomskog studija
SEMESTAR 1. (zimski)
Filip Marinović
Anđela Vukasović Korunda, Ivana Franjić
Filip Marinović
Ana Rutar
SEMESTAR 2. (ljetni)
Ivana Bilić
Antonija Ćosić
Filip Marinović
SEMESTAR 3. (ZIMSKI)
Lovro Matković
Ivan Vrdoljak, Ilija Jandrić, Dario Markas
Mario Runjić, Veronika Raguž
SEMESTAR 4. (LJETNI)
Dario Gabrić, Filip Marinović
Vladimir Preselj
Elena Račevska
SEMESTAR 5. (zimski)
Lovro Matković
Ana Renić Šutić
Branko Janjić, Lovro Matković
SEMESTAR 6. (LJETNI)
Filip Marinović
Katarina Leko
Elena Račevska
ELECTIVE COURSES
Anita Sulentic
Klaus Fiesinger
Ivan Vrdoljak
Goran Jerko Dujmović
Andrés Felipe Giraldo Dávila
Klaus Fiesinger / Sofia van der Vegt
Ivana Barišić Oharek
Sofiavan der Vegt
AndreaČović Vidović, Marko Boko
Goran Jerko Dujmović
Goran Jerko Dujmović
Goran Jerko Dujmović
Gdje raditi nakon završenog prijediplomskog studija?
At Bernays, we believe that the doors to the business world must be opened for you from the first day of studies, and that is exactly why we insist that students prepare for business challenges and are introduced to the business world already during their studies.
Bernays’ alumni work in diverse marketing communication agencies ( public relations, event organization, digital, media, creative, marketing), as professional associates in corporate communications departments in companies, in the marketing departments of associations and non-profit organizations, as head of public relations of political parties and in numerous other positions in the field of public relations and marketing, but also as editors, journalists and presenters in leading Croatian media.
Završetkom stručnog prijediplomskog studija studenti stječu stručni naziv prvostupnika/ce odnosa s javnošću (bacc. rel. publ.) čime je osposobljen/a obavljati osnovne poslove na području odnosa s javnošću i upravljanja komunikacijama u organizacijama.
I.
Godišnja školarina za upis na stručni prijediplomski studij Communication Management
5,790.00 euros
Basic price of annual tuition, payment of annual tuition in 12 cash monthly installments until the end of the academic year. year.
5,610.00 euros
Payment of the annual tuition in 2 cash installments (before the start of each semester), payment of the annual tuition by cards before the start of the academic year. year (a discount is calculated on the basic tuition fee).
5,250.00 euros
One-time advance payment of the annual tuition fee before the start of the academic year. year, one-time payment of the annual tuition fee by bank loan before the start of the academic year. year (a discount is calculated on the basic tuition fee).
Note:
- The annual tuition fee includes 60 ECTS credits.
- VAT is not charged on tuition fees.
- EEA students have the same rights and obligations as students from the Republic of Croatia.
- All students must provide a blank promissory note certified by a public notary in the amount of up to 10,000.00 EUR.
- The tuition fee for enrolling in the second year of study is regulated the same as for the first year.
- Courses repeated or additionally enrolled are added to the base annual tuition fee. The course fee is calculated using the formula: Number of ECTS credits of the course × Cost of 1 ECTS credit in the chosen payment model = Course fee.
- Combining different tuition payment models is not allowed when paying the annual tuition fee.
The institution reserves the right to change tuition fees based on the costs of study delivery and other programs.
Javite se našem Upisnom uredu na e-mail branko.janjic@bernays.hr ilibrojeve telefona 099 1694 048 i 01 5809 367 kako bismo vas informirali o svimdetaljima i koracima kako osigurati posebnu cijenu školarine.