O EMBA programu
Prvi jednogodišnji Executive MBA program iz područja strateškog komuniciranja u Hrvatskoj i regiji. Ovaj program profesionalnog usavršavanja iz područja strateškog te korporativnog komuniciranja omogućuje jačanje komunikacijskih, organizacijskih i upravljačkih vještina, a namijenjen je iskusnim praktičarima s minimalno pet godina iskustva.
Program stavlja naglasak na nadogradnju upravljačkih vještina u poslovanju, a za razliku od klasičnih akademskih MBA programa koji polaznike pripremaju za menadžersku karijeru, EMBA in Strategic Communication je program na višoj razini, namijenjen praktičnom jačanju kompetencija polaznika u području strateškog komuniciranja.
Fokus programa je na razvoju sposobnosti rješavanja poslovnih izazova iz područja komunikacije i upravljanja, odnosno izgradnji i unaprjeđenju profesionalnih kompetencija za preuzimanje upravljačkih uloga najviše razine u organizacijama, industrijama ili uredima u sektoru komunikacija.
Polaznicima programa EMBA osigurava:
Napredak u karijeri: dubinsko razumijevanje najnovijih trendova u komunikacijskoj industriji i pomaže u razvoju vještina potrebnih za napredovanje u karijeri.
Stručnost: fokus na izgradnju vještina da stvorite i implementirate strateški usmjerene komunikacijske planove koji će doprinijeti ostvarenju ciljeva vaše organizacije.
Umrežavanje: prilika da upoznate stručnjake iz komunikacijske industrije, poslovne lidere i druge profesionalce, što može biti izuzetno vrijedno za izgradnju vaše profesionalne mreže i stvaranje novih poslovnih prilika.
Međunarodna perspektiva: međunarodna perspektiva na stratešku komunikaciju, omogućavajući vam da steknete uvid u najnovije globalne trendove i prakse u komunikacijskoj industriji.
Fleksibilnost: raspored predvanja prilagođen zaposlenim polaznicima, što vam omogućuje da neometano radite dok završavate edukaciju.
Što je Executive MBA program?
Executive MBA program namijenjen je polaznicima koji su odlučili nastaviti profesionalno obrazovanje uz zadržavanje punog radnog vremena tijekom pohađanja programa. Executive program nudi brži tempo izvođenja nastave tijekom prvog vikenda u mjesecu, odnosno tijekom jednog vikenda mjesečno.
Program nudi višu razinu obrazovanja iz područja strateškog planiranja, implementacije i upravljanja komunikacijskim strategijama u organizacijama, a nudi predavanja i radionice koje se provode kroz kombinaciju predavanja, studija slučaja, rasprava i projekata. Polaznike se izlaže različitim realnim scenarijima kako bi stekli praktično iskustvo i primijenili svoje znanje u stvarnom svijetu.
Što program obuhvaća?
- Inovativan specijalistički sadržaj koji prepoznaje nadolazeće trendove u komunikacijskoj industriji.
- Četiri interdisciplinarna modula s 15 predmeta iz područja strateškog upravljanja i menadžmenta, strateške komunikacije i digitalne komunikacije.
- 10 izbornih predmeta koje polaznici odabiru i kombiniraju sukladno svojim profesionalnim preferencijama.
- Kombinaciju 40 vrhunskih domaćih i stranih predavača iz akademskog svijeta i stručnjaka - praktičara iz realnog sektora.
- Intenzivni proces učenja kroz klastere, radionice, studije slučaja i pristup obrnute učionice.
- Interaktivne panel rasprave i hard talk formati s istaknutim komunikacijskim, medijskim i profesionalcima iz svih sfera komunikacijske industrije u Hrvatskoj i regiji.
- Održavanje nastave u terminima prilagođenim zaposlenim osobama.
- Hibridni model izvođenja nastave koji omogućuje kontaktnu nastavu u učionici uz mogućnost online praćenja i sudjelovanja u nastavi.
- Digitalna evidencija prisutnosti polaznika i elektronički upisnik ocjena.
- Snimke predavanja za naknadno gledanje i ponavljanje gradiva.
- Izvođenje nastave na hrvatskom i engleskom jeziku.
- Pristup Bernaysovoj e-knjižnici s više od 150 naslova.
Module 1: Strategic Communication
Usvajanje naprednog znanja te razvijanje sposobnosti i vještina efikasnog i efektivnog strateškog i korporativnog planiranja komunikacije, strateškog brendiranja te razvoja kolaborativnih strategija koje donose benefite organizaciji i medijima. Svrha je podignuti razinu komunikacijskih kompetencija polaznika te unaprijediti procese planiranja komunikacije unutar poslovnih sustava.
Module 2: Strategic Digital Communication
Usvajanje naprednog znanja te razvijanje sposobnosti i vještine efikasnog i efektivnog digitalnog komuniciranja, izrade digitalne komunikacijske strategije organizacije, kao i postizanja i praćenja željenih rezultata ostvarenih digitalnom marketinškom komunikacijom, zatim donošenja odluka temeljenih na podatkovnoj znanosti te korištenje potencijala umjetne inteligencije u postizanju željenih komunikacijskih efekata.
Module 3: Strategic Leadership and Management
Usvajanje naprednog znanja te razvijanje sposobnosti i vještina: efikasnog i efektivnog upravljanja konkurentnošću i održivošću organizacije u hiper-povezanoj, kompleksnoj i dinamičkoj poslovnoj stvarnosti; vještina strateškog vođenja, usmjeravanja, osnaživanja i razvoja ljudi i organizacije u skladu sa strateškim organizacijskim usmjerenjima te sposobnosti upravljanja i komuniciranja u kriznim situacijama.
Module 4: Elective courses
Modul nudi skup interdisciplinarnih predmeta te omogućava oblikovanje EMBA programa u skladu s vlastitim profesionalnim preferencijama polaznika. Polaznik između ponuđenih 10 izbornih predmeta bira tri predmeta.
Final Integrated Project
Polaznici izrađuju odabrani projekt koji integrira sadržaje sva četiri modula. Polaznik predstavlja projekt kao pitch i strategiju sukladno principu on-the-job experience koji u praksi omogućava trenutnu implementaciju predloženih rješenja na svome radnome mjestu. Polaznici svoj projekt predstavljaju i brane pred EMBA Povjerenstvom.
Ishodi učenja na programu
Trajanje programa
216 školskih sati predavanja (12 mjeseci) + 24 školskih sati mentorski projekt
Ukupno trajanje: 240 sati
Izvođenje programa
Prva subota i nedjelja u mjesecu (9:00 do 16:45) s uključenim kraćim pauzama i pauzom za ručak.
Početak izvođenja programa za drugu generaciju
Jesen 2024.
Polaznici programa
EMBA in Strategic Communication će komunikacijskim stručnjacima i svima s aspiracijama za C-suite razinu pomoći naučiti:
- Voditi organizaciju i napredovati u karijeri,
- Sistematizirati i nadograditi znanja koja već posjeduju,
- Ojačati poslovne komunikacijske, organizacijske i upravljačke vještine, koristeći suvremena znanja i spoznaje te globalne i domaće studije slučaja i primjere iz poslovne prakse.
Program je namijenjen:
- Korporativnim rukovoditeljima (CCO),
- Menadžerima u komunikacijama i svim razinama menadžmenta koje zahtijevaju značajnu nadogradnju komunikacijskih i organizacijskih kompetencija,
- Djelatnicima u agencijama za tržišno komuniciranje,
- Marketinškim stručnjacima,
- Iskusnim komunikacijskim profesionalcima na izvršnoj razini s punim radnim vremenom,
- Komunikacijskim stručnjacima koji trebaju specijalizirano znanje na poslijediplomskoj razini, željnim najsuvremenijih komunikacijskih i organizacijskih znanja i vještina, lako primjenjivih u svojim organizacijama,
- Poduzetnicima.
Module 1:
Strategic Communication
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Dejan Verčič
Fakulteta za družbene vede Univerza v Ljubljani
Henley Business School University of Reading
Igor Vukasović
Hrvatski Telekom
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Ankica Mamić
Agencija IMC
Millenium promocija
Davor Bruketa
Bruketa, Žinić & Grey
Dejan Gluvačević
Veleučilište Edward Bernays
Module 2:
Strategic Digital Communication
Soliton Analytics
Robert Petković
Pro media group
Module 3:
Strategic Leadership and Management
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Berislav Horvat
EY Croatia
Sanel Volarić
Groupama osiguranje
M+ Grupa
Dina Tomšić
Veleučilište Edward Bernays
Beth Michalec
Penn State Lehigh Valley
School of Communication and Arts
University of Queensland
Mirjana Matešić
Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
Daria Mateljak
Hauska & Partner
Veleučilište Edward Bernays
Timothy Coombs
Centre for Crisis and Risk Communication
Krešimir Macan
Agencija Manjgura
Kristina Laco
Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri
Module 4:
Elective courses
(polaznik između ponuđenih predmeta bira tri predmeta)
Informacije o upisu
U tijeku je upis u 2. generaciju polaznika EMBA programa!
Uvjeti za upis na program EMBA in Strategic Communication su:
- završen diplomski studij ili
- pet i više godina iskustva u području komunikacijskog menadžmenta i tržišnih komunikacija.
Osobe koje ne zadovoljavaju jedan od dva uvjeta za upis na program obavezni su upisati tzv. Introductory module, uvodni program s jednim modulom koji se sastoji od tri predmeta iz područja specijalističkog EMBA programa. Time se polaznike na specijalno osmišljen metodički način upozna s osnovama, kako bi mogli kvalitetnije pratiti nastavu u EMBA programu.
Nakon prijave putem online prijavnice, za upis kandidat treba dostaviti:
- Životopis (CV)
- Diplomu ili potvrdu o završenom studiju;
- Presliku osobne iskaznice;
Dokumentaciju možete predati skeniranu na adresu: emba@bernays.hr ili donijeti osobno u Studentsku referadu Veleučilišta Edward Bernays (Ulica grada Vukovara 23, Zagreb).
Kopiranu ili skeniranu dokumentaciju nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika.
Više informacija o upisu
Franjo Skoko
Bernays Akademija
Osobnim posjetom Bernaysu na adresi: Ulica grada Vukovara 23, Zagreb
Školarina
Školarina za iznosi 4.400,00 eura (uključena sva davanja).
Školarinu je moguće uplatiti u 12 obroka*.
*Za posebne uvjete plaćanja molimo kontaktirati emba@bernays.hr.
Popusti
Sve redovni članovi Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) ostvaruju 20% popusta.
Poslovni subjekti koji upišu dva i više polaznika ostvaruju 15% popusta po polazniku.
EMBA in Strategic Communication je akademski program iz područja cjeloživotnog obrazovanja bez diplome (eng. non-degree) namijenjen osobama koje ga upisuju iz osobnih ili profesionalnih interesa, kako bi stekli više specijalističkih znanja i vještina u području komunikacija, a bez potpunog opterećenja i ispunjavanja zahtjeva potrebnih za izdavanje diplome.
Završni certifikat
Nakon položenih svih ispita i obranjenog završnog projekta, Veleučilište Edward Bernays polazniku izdaje Certifikat kao dokaz o uspješnom završetku programa EMBA in Strategic Communication. Certifikat sadrži osobne podatke polaznika, informacije o trajanju programa i ispunjenim obavezama.
Prilog uz certifikat
Uz Certifikat, polazniku se izdaje dodatna isprava, tzv. Prilog uz certifikat čija je svrha pružanje nezavisnih podataka o Programu radi olakšanja međunarodne transparentnosti i priznavanja programa pred stručnim tijelima.