Prijediplomski studij 
POSLOVNO UPRAVLJANJE 

Ovaj studij savršeno spaja teoriju i praksu iz poslovne ekonomije, poduzetništva i menadžmenta uz poseban naglasak na područja kao što su Menadžment u turizmu, Menadžement u sportu te Međunarodni menadžment.
Prijediplomski studij POSLOVNO UPRAVLJANJE 
TRAJANJE
3 godine
6 semestara
ECTS BODOVI
180
SMJEROVI
Menadžment u turizmu Menadžment u sportu
Međunarodni menadžment
STRUČNI NAZIV PO ZAVRŠETKU STUDIJA
prvostupnik poslovnog upravljanja (bachelor of business administration)
*BBA uz dodatak specijalističkog smjera

FAQ

FAQ

Spajanje Bernaysa i Algebre u Sveučilište Algebra Bernays dosada je najveća promjena za naše veleučilište koje se čvrsto pozicionira među vodeće privatne visokoobrazovne ustanove u Hrvatskoj.
Upisi na studije provode se redovito kao i do sada!
Pročitajte najčešće postavljena pitanja ili nam postavite pitanja koja vas zanimaju!

I.
ZA STUDENTE PRIJELAZNIKE (s drugog studija):

Uvjeti za prijelaz na stručni prijediplomski studij Poslovno upravljanje

A) Prelazak s drugoga visokog učilišta na 1. godinu studija

Prelaskom s drugog visokog učilišta pristupnici se mogu izravno upisati uz priloženu molbu, prijepis ocjena te ovjerenim silabusima položenih predmeta (nastavni plan i program).

B) Prelazak na 2. ili 3. godinu sa srodnoga studija drugog visokog učilišta

Algebra Bernays uz molbu i motivacijsko pismo može zainteresiranoj osobi odobriti prelazak na 2. ili 3. godinu sa srodnoga studijskog programa koje izvodi drugo visoko učilište. Srodnim studijskim programima smatraju se oni programi koji kao obvezne kolegije imaju srodne sadržaje i ishode učenja sukladno silabusima kolegija. Povjerenstvo za priznavanje ispita i ECTS bodova precizno utvrđuje priznavanje ECTS bodova s drugoga studijskog programa i izdaje posebno Rješenje o upisu uz propisivanje polaganja razlikovnih ispita.

Javite se našem Upisnom uredu na e-mail:
branko.janjic@bernays.hr ili brojeve telefona: 099 1694 048 i 01 5809 367 kako bismo Vas informirali o svim detaljima i koracima kako osigurati posebnu cijenu školarine.

II.
ZA NOVE STUDENTE (upis u 1. godinu studija):

Uvjeti za upis na stručni prijediplomski studij Poslovno upravljanje u ak. god. 2025./2026.

Zbog spajanja Veleučilišta Edward Bernays i Sveučilišta Algebra u novo Sveučilište Algebra Bernays za sve nove studente koji prvi puta upisuju prvu godinu prijediplomskog studija izmijenjeni su uvjeti upisa na stručni prijediplomski studij Poslovno upravljanje te uvjeti izvođenja studija.

Ako želite studirati na prijediplomskom studiju iz područja poslovne ekonomije, potrebno je znati da se u akademskoj godini 2025./2026. umjesto stručnog prijediplomskog studija Poslovno upravljanje zajednički izvodi sveučilišni prijediplomski studij Poslovna ekonomija i digitalno poslovanje čiji je nositelj Sveučilište Algebra!

U odnosu na studij Poslovno upravljanje, studij Poslovna ekonomija i digitalno poslovanje je sveučilišni studij i ima drugačiju cijenu školarine. Po završetku ovog studija stječete akademski naziv sveučilišni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije uz kraticu univ. bacc. oec.

Važeći cjenik Sveučilišta Algebra možete pronaći ovdje.

Javite se našem Upisnom uredu na e-mail: branko.janjic@bernays.hr ili brojeve telefona: 099 1694 048 i 01 5809 367 kako bismo Vas informirali o svim detaljima i koracima kako osigurati posebnu cijenu školarine.

Zašto odabrati studij Poslovnog upravljanja?

Zamisli studij koji ti daje konkretna znanja, razvija tvoje menadžerske vještine i priprema te za stvarne poslovne izazove – to je studij Poslovnog upravljanja (BBA)!

Ovaj studij spaja teoriju i praksu iz poslovne ekonomije, poduzetništva i menadžmenta uz poseban naglasak na područja kao što su menadžment u turizmu, menadžment u sportu te međunarodni menadžment.

Biti uspješan u poslovnom svijetu znači znati analizirati tržište, razumjeti poslovne procese i voditi timove. Studij Poslovnog upravljanja priprema te upravo za to – bilo da želiš raditi kao dio menadžmenta kompanija ili pokrenuti vlastiti poslovni projekt.

Odaberi područje koje ti najviše odgovara:

Menadžment u turizmu – Ako voliš poslove kao što su strateško planiranje, organiziranje i vođenje turističkih aktivnosti i resursa s ciljem stvaranja kvalitetnih doživljaja za posjetitelje uz istovremeno ostvarivanje poslovnih ciljeva i održivog razvoja destinacije onda je ovaj studijski smjer upravo za tebe. Završetkom ovog smjera postat ćeš stručnjak za vođenje hotela, turističkih destinacija i event managementa u turizmu, ali i biti osposobljen upravljati vlastitim poduzetničkim projektom. Imaš priliku - stvori karijeru u industriji koja nikad ne staje!

Menadžment u sportu – Uspješni sportski menadžeri kombiniraju ključne vještine poput vodstva, komunikacije i strateškog planiranja sa stručnim znanjima o sportskoj industriji i kontinuirano se usavršavaju kako bi učinkovito upravljali sportskim organizacijama, ostvarivali ciljeve i stvarali pozitivno okruženje za sve dionike u sportu. Ako sanjaš o poslu na kojem ćeš upravljati sportskim klubovima, organizirati natjecanja ili se baviti sportskim marketingom, ovo je pravi smjer za tebe. Spoji ljubav prema sportu s biznisom i osvoji teren! 

Međunarodni menadžment – Zanima te disciplina upravljanja poslovnim operacijama i resursima organizacije koja djeluje u više zemalja ili na globalnoj razini? Vidiš se kao menadžer odgovoran za planiranje, organiziranje, vođenje i kontrolu aktivnosti preko nacionalnih granica, uzimajući u obzir različite kulturne, ekonomske, političke i pravne kontekste? Ako želiš globalnu karijeru i izazov ti je upravljanje projektima na međunarodnom tržištu? Ovaj studijski smjer te priprema za rad u međunarodnim korporacijama, diplomatskim institucijama i globalnim tržištima. Postani lider bez granica! 

Kod nas učiš kroz konkretne primjere, projekte i suradnju s iskusnim stručnjacima. Steći ćeš znanja koja će ti pomoći da se istakneš u poslovnom svijetu i izgradiš uspješnu karijeru.

Odaberi studij koji ti daje više od diplome!

Studij poslovnog upravljanja s tri perspektivna smjera

Kako bi tvoje obrazovanje bilo usklađeno sa sadašnjim i budućim potrebama tržišta rada za stručnjacima u području poslovnog upravljanja, ali i sa posebno deficitarnim subspecijalnostima u sektorima koji su nacionalno prepoznati kao deficitarni u području obrazovanja studij Poslovnog upravljanja ti nudi odabir tri studijska smjera: menadžment u turizmu, menadžment u sportu ili međunarodni menadžment koji će po završetku studija biti istaknuti u tvojoj diplomi. 

I. Menadžment u turizmu

Studijski smjer Menadžment u turizmu daje ti specijalistička znanja iz ovog područja i osposobljava te za upravljanje organizacijskom jedinicom ili aktivnošću koja je odgovorna za oblikovanje inovativnih turističkih proizvoda, upravljanje doživljajem u turizmu te za razvoj održivih turističkih destinacija. Uspješnim završetkom studija Poslovnog upravljanja – smjer Menadžment u turizmu moći ćeš planirati održivi razvoj turizma razvijanjem turističke ponude te predlagati projekte za razvoj posebnih oblika turizma u turističkoj destinaciji, kreirati jedinstveni turistički proizvod i plasirati ga na međunarodno potrošačko tržište, izraditi i implementirati marketinšku i komunikacijsku strategiju u svrhu brendiranja turističke destinacije te predvoditi različite projekte povezane s turizmom i turističkom ponudom organizacije na globalnom tržištu.

II. Menadžment u sportu

Studijski smjer Menadžment u sportu daje ti specijalistička znanja iz ovog područja i osposobljava te za upravljanje sportskim organizacijama i događajima. Uspješnim završetkom studija Poslovnog upravljanja – smjer Menadžment u sportu moći ćeš primijeniti specifične vještine i menadžerske kompetencije u svrhu efikasnog upravljanja sportskom organizacijom i razvojem njenih talenata, osmisliti i provoditi marketinške i komunikacijske aktivnosti sportske organizacije, upravljati događanjima i sponzorstvima sportske organizacije te predvoditi različite projekte povezane sa sportom i sportskom aktivnošću ili nastupom sportske organizacije na globalnom tržištu.

III. Međunarodni menadžment

Studijski smjer Međunarodni menadžment daje ti specijalistička znanja iz ovog područja i osposobljava te za upravljanje organizacijskom jedinicom ili aktivnošću koja je odgovorna za međunarodno poslovanje i nastup organizacije na međunarodnim tržištima. Uspješnim završetkom studija Poslovnog upravljanja – smjer Međunarodni menadžment razvoja moći ćeš argumentirano obrazlagati odluke proširenja poslovanja na specifično međunarodno tržište temeljem, analizirati stanje, trendove i buduća očekivana kretanja u međunarodnim financijama koristeći različite pokazatelje, osmisliti i provoditi marketinške aktivnosti u realnom i virtualnom međunarodnom okruženju organizacije, upravljati korporativnim identitetom i imidžom organizacije u međunarodnom okruženju te predvoditi različite projekte povezane s međunarodnim nastupom organizacije na globalnom tržištu.

Ishodi učenja na razini studijskog programa

Cilj studija poslovnog upravljanja je opremiti studente interdisciplinarnim znanjima o poslovanju i poslovnom upravljanju te praktičnim vještinama koje će steći tijekom studiranja. Svrha studija je studentima omogućiti konkurentnost na tržištu rada, brzu asimilaciju u organizacijski kontekst te im stvoriti platformu za razvoj i napredak u karijeri u svojim budućim zanimanjima ili samostalnim poslovnim poduhvatima. 

Studij obuhvaća ukupno 17 ishoda učenja. U strukturi ishoda, svaki studijski smjer uključuje uz 5 generičkih, 9 općih i po 3 specifična ishoda učenja za svaki od ponuđena tri studijska smjera. Opći ishodi učenja zajednički su i odnose se na čitav studijski program Poslovno upravljanje i sve studijske smjerove. Specifični ishodi učenja odnose se samo na pojedini studijski smjer.

Generički ishodi učenja 

Generički ishodi učenja odnose se na generičke kompetencije koje studenti stječu savladavanjem prijediplomskog studijskog programa.

  1. Analizirati informacije, teorijska i praktična znanja iz područja poslovne ekonomije iz različitih primarnih i sekundarnih izvora na hrvatskom i stranom jeziku
  2. Primijeniti menadžerske alate i tehnike u rješavanju jednostavnijih poslovnih problema 
  3. Primijeniti interpersonalne i pregovaračke vještine u kontekstu poslovne suradnje u različitim okruženjima
  4. Demonstrirati verbalnu, numeričku i digitalnu pismenost u poslovnoj komunikaciji te sposobnost argumentiranja stavova
  5. Integrirati principe poslovne etike i društvene odgovornosti u proces donošenja poslovnih odluka

Opći ishodi učenja

Opći ishodi učenja zajednički su i odnose se na čitav studijski program i sve studijske smjerove.

  1. Analizirati tržišne okolnosti s ciljem pozicioniranja organizacije i diferencijacije u odnosu na konkurenciju
  2. Primijeniti modele analize okružja u svrhu operativnog i strateškog planiranja te stjecanja održive konkurentnosti organizacije
  3. Preporučiti organizacijsku strukturu u svrhu unaprjeđenja organizacijskog djelovanja i postizanja organizacijskih ciljeva 
  4. Sintetizirati elemente istraživanja tržišta i marketinškog miksa u svrhu oblikovanja marketinške strategije te njene implementacije u poslovni plan organizacije
  5. Analizirati poslovno-financijska izviješća i temeljem njih donositi poslovne odluke
  6. Upravljati aktivnostima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima u svakodnevnom poslovanju, razvoju karijera i prevladavanju sukoba  
  7. Primijeniti metodu dizajn razmišljanja u kreiranju novih proizvoda, usluga, poslovnih i poduzetničkih projekata te argumentirati njihovo održivo financiranje
  8. Kombinirati digitalne alate i kompetencije u upravljanju digitalnom transformacijom organizacijskih procesa ili aktivnosti
  9. Predložiti komunikacijske obrasce koristeći stručnu terminologiju u komunikaciji s internim i eksternim dionicima organizacije.

Specifični ishodi učenja prema studijskim smjerovima

I. Menadžment u turizmu:

  1. Planirati održivi razvoj turizma razvijanjem turističke ponude te predložiti projekte za razvoj posebnih oblika turizma u turističkoj destinaciji 
  2. Kreirati jedinstveni turistički proizvod i plasirati ga na međunarodno potrošačko tržište
  3. Izraditi i implementirati marketinšku i komunikacijsku strategiju u svrhu brendiranja turističke destinacije. 

II. Menadžment u sportu:

  1. Primijeniti specifične vještine i menadžerske kompetencije u sportskoj organizaciji u svrhu efikasnog upravljanja sportskom organizacijom i razvojem talenata
  2. Osmisliti i provoditi marketinške i komunikacijske aktivnosti sportske organizacije
  3. Upravljati događanjima i sponzorstvima sportske organizacije

III. Međunarodni menadžment:

  1. Obrazložiti odluke proširenja poslovanja na specifično međunarodno tržište temeljem analize stanja, trendove i buduća očekivana kretanja u međunarodnim financijama koristeći različite pokazatelje
  2. Osmisliti i provoditi marketinške aktivnosti u realnom i virtualnom međunarodnom okruženju organizacije
  3. Upravljati nacionalnim ili korporativnim identitetom i imidžom u međunarodnom okruženju

Kompetencije koje stječeš ovim studijskim programom jasno korespondiraju i odgovaraju na razvojne potrebe opisane u Nacionalnim strategijama razvoja na razini Republike Hrvatske s horizontom do 2030. godine, kao i s potrebama tržišta rada.

Program PRIJEDIPLOMSKOG studija

PRVA GODINA, SEMESTAR  1. (zimski)

SEMESTAR  2. (ljetni)

DRUGA GODINA, SEMESTAR  3. (ZIMSKI)

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Analiza financijskih izvješća
30+30
6
Organizacijska psihologija
15 + 30
5
Poslovno odlučivanje
30 + 15
5
Poduzetništvo
30+15
5
Poslovna etika
15 + 15
5
Integrirana marketinška komunikacija
15+15
4

SEMESTAR  4. (LJETNI)

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Upravljanje ljudskim potencijalima
30+30
6
Poslovno planiranje
15 + 30
5
Organizacija
15 + 15
5
Poslovno pravo
30 + 15
5
Korporativno komuniciranje
15 + 30
5
Izborni kolegij
4
Izborni kolegij i uvjeti upisa
Nastavnici
P + V
ECTS
Business English 3
Enrolment requirement:passed the level course Business English 2
0+30
4
Italiano 1
15+15
4
Deutsch 1
15 + 15
5

TREĆA GODINA

SEMESTAR 5. (zimski)

SMJER MENADŽMENT U TURIZMU

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Osnove turizma
15+30
5
Destinacijski lanac vrijednosti
30+15
5
Održivi razvoj u turizmu
30 + 15
5
Menadžment turističke destinacije
15+15
5
Brendiranje turističkih destinacija
15 + 15
5
Turistička geografija
5

SMJER MENADŽMENT U SPORTU

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Osnove kineziologije
15+30
5
Sportski menadžment
30+15
5
Ekonomika i Poduzetništvo u sportu
30+15
5
Sportski marketing
15+15
5
Talent menadžment
15+15
5
Upravljanje događajima i sponzorstvima u sportu
15+15
5

SMJER MEĐUNARODNI MENADŽMENT

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Osnove međunarodnog poslovanja
15+30
5
Međunarodne financije
15+30
5
Međunarodno poduzetništvo
30+15
5
Međunarodni marketing
15+15
5
Virtualna ekonomija
15+15
5
Dizajn razmišljanja
15+15
5

SEMESTAR 6. (ljetni)

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Izborni kolegij 2
4
Izborni kolegij 3
4
Praktikum
8
Stručna praksa
10
Završni rad
4

Izborni predmeti

Student bira dva izborna kolegija.

Kolegij
Nositelj
P + V
ECTS
Izborni kolegiji
Italiano 2
15 +15
4
Deutsch 2
15 + 15
4
Kineziološka rekreacija
15+ 15
4
Hotelski menadžment
Uvjet upisa: nema. Pravo prvenstva imaju TDM studenti
15 + 15
4
Event menadžment Uvjet upisa: nema. Pravo prvenstva imaju TDM studenti
15 + 15
4
Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama
15 + 15
4
Kolegij sa drugog visokog učilišta

Odaberi smjer koji oblikuje tvoju karijeru

Diploma BBA omogućuje ti rad na različitim menadžerskim i administrativnim pozicijama, kao i u strateškom planiranju, razvoju poslovanja i vođenju timova. Možeš se zaposliti u: tvrtkama i korporacijama (različiti sektori), start-up poduzećima i vlastitom biznisu,financijskom i bankarskom sektoru, marketinškim i PR agencijama, konzultantskim tvrtkama, digitalnim i tech kompanijama, državnim institucijama i nevladinim organizacijama...

I. Menadžment u turizmu – gdje možeš raditi?

Turizam je jedna od najbrže rastućih industrija, a s ovim smjerom možeš raditi u:

  • Hotelskim lancima (voditelj operacija, menadžer prodaje i marketinga)
  • Turističkim agencijama (voditelj putovanja, product manager)
  • Event managementu (organizator događanja, konferencija i festivala)
  • Destinacijskim menadžment organizacijama (DMC)
  • Avio-kompanijama i cruiserskim kompanijama
  • Turističkim startupima
  • Ministarstvima i turističkim uredima

II. Menadžment u sportu – gdje možeš raditi?

Ako voliš sport i želiš ga spojiti s poslovnim svijetom, karijeru možeš graditi u:

  • Sportskim klubovima i savezima (sportski menadžer, direktor kluba)
  • Organizaciji sportskih događaja i natjecanja
  • Sportskom marketingu i PR-u
  • Agencijama za upravljanje sportašima
  • Fitness i wellness industriji (menadžer sportskih centara)
  • Medijskim kućama i sportskim produkcijama

III. Međunarodni menadžment – gdje možeš raditi?

Ako sanjaš o globalnoj karijeri, ovaj smjer te priprema za rad u:

  • Međunarodnim korporacijama (project manager, business developer)
  • Vanjskotrgovinskim i logističkim kompanijama
  • Diplomatskim i konzularnim predstavništvima
  • Globalnim financijskim institucijama
  • Start-upima s međunarodnim ambicijama
  • Nevladinim organizacijama i humanitarnim sektorima

Bez obzira koji smjer odabereš, Algebra Bernays ti kroz stručnu praksu i povezivanje s industrijom omogućuje da se istakneš na tržištu rada i brzo pronađeš posao.

DIPLOMA
Završetkom stručnog prijediplomskog studija Poslovno upravljanje stječe se stručni naziv: Stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) poslovnog upravljanja s dodatnom naznakom jednog od studijskih smjerova u kojem je student ostvario specijalizaciju. 

Kratica: bacc. oec. uz dodatak specijalističkog smjera

Javite se našem Upisnom uredu na e-mail: branko.janjic@bernays.hr ili brojeve telefona: 099 1694 048 i 01 5809 367 kako bismo Vas informirali o svim detaljima i koracima kako osigurati posebnu cijenu školarine.