Work Based Learning Concept i On-Site Learning Concept
U sklopu svih Bernaysovih studija studenti odlaze na terensku nastavu i studijske posjete. Ovakva vrsta nastave koja podrazumijeva isključivo rad izvan učionice u realnim uvjetima potvrđuje važnost work based learning koncepta u sklopu izvođenja studijskih programa na Veleučilištu Edward Bernays. Kroz brojne terenske nastave, studijske posjete i stručnu praksu u u partnerskim organizacijama Bernaysa, studenti već od prve godine studija iskustveno prolaze kroz cijeli edukacijski proces te se pripremaju za rad u realnom sektoru.
Interaktivan i dinamičan on-site oblik učenja odvija se u suradnji s tvrtkama koje posluju na domaćem tržištu. Predavanja u sklopu studijskih posjeta održavaju se na lokacijama izvan Bernaysa, mentori su uvijek odgovorne osobe unutar tvrtki domaćina, a ovakvom obliku učenja je cilj simulirati realne poslovne situacije u kojima će se studenti naći nakon završetka studija ili već za vrijeme stručne prakse.
Studijski posjeti u sklopu studija Komunikacija
Studijski posjeti organiziraju se kao priprema studenata za redovnu stručnu praksu. Tijekom svakoga studijskog posjeta studenti na studijima komunikacija aktivno vode bilješke, čitaju radijske vijesti u eter, stavljaju se u ulogu televizijskih voditelja, pišu novinarske vijesti, prelamaju naslovne stranice novina, sudjeluju u izradi zadataka i studija slučaja pod mentorstvom vodećih hrvatskih novinara i urednika u medijskim redakcijama svih vrsta te stručnjaka u agencijama za odnose s javnošću i marketinškim agencijama, a na kraju posjete popunjavaju Potvrdu o stručnoj praksi. Svrha ovakvog modela učenja je upoznati studente s osnovnim elementima rada i funkcioniranja partnerskih institucija prije uključivanja u rad na tržištu.
Posjeti se organiziraju u medijskim kućama, agencijama za odnose s javnošću, marketinškim agencijama, digitalnim agencijama, event agencijama, korporacijama i drugim organizacijama čije područje rada obuhvaća poslove vezane uz odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, marketing i prodaju, medije ili novinarstvo, lobiranje, interne komunikacije ili ljudske resurse te upravljačke procese.
Studijski posjeti i Terenska nastava u sklopu studija Poslovne ekonomije
Studijske posjete i terenska nastava pružaju studentima praktično iskustvo i uvid u poslovni svijet. Tijekom studijskih posjeta, studenti posjećuju poduzeća, financijske institucije i druge organizacije, gdje se susreću s poslovnim stručnjacima i stječu uvid u njihov način poslovanja. Terenska nastava koja je predviđena za studente koji se odluče za specijalizaciju u smjeru turizma, uključuje odlazak na razne lokacije kako bi se istražili različiti oblici turističkih destinacija te kako bi ostvarili kontakt s menadžmentom turističkih zajednica i ostalim dionicima u destinaciji. Ovo omogućuje studentima da primijene teorijska znanja iz učionice na stvarne situacije i razumiju praktične izazove s kojima se susreću. Studijske posjete i terenska nastava doprinose sveobuhvatnom obrazovanju studenata poslovne ekonomije, osnažujući njihovo razumijevanje poslovnih procesa, razvijajući analitičke vještine i potičući interakciju s profesionalcima iz industrije.
Terenska nastava u sklopu studija Turizma
Studenti na izabranim lokacijama u Hrvatskoj i inozemstvu upoznaju različite oblike turističkih destinacija i njihov životni ciklus te ostvaruju kontakt s menadžmentom turističkih zajednica i ostalim dionicima iz javnog i privatnog sektora u destinaciji (kongresni uredi, hoteli, turističke agencije, ugostiteljski objekti, prijevoznička poduzeća, muzeji, turistički vodiči itd.). Na ovaj način, studenti izvan učionice spoznaju kako funkcionira destinacijski lanac vrijednosti i tko su sve dionici turističkog razvoja destinacije. Terenska nastava izvodi se izvan Republike Hrvatske te u Hrvatskoj u kontinentalnom i primorskom dijelu Hrvatske.