Pročelnik Odjela za komunikacije, doc. dr. sc. Dejan Gluvačević svoje znanje i iskustvo nesebično dijeli studentima, što je samo jedan od razloga zašto je mnogim studentima najdraži, ali ujedno kažu i da je najstroži profesor. U ovom slučaju očito vrijedi ona „strog, ali pravedan“, a studentima to i više nego odgovara.
Dejan je komunikacijski stručnjak s dugogodišnjim iskustvom, predavač na kolegijima iz područja upravljanja komercijalnim i nacionalnim identitetima i imidžima te projektnog menadžmenta i veliki zaljubljenik u putovanja, priča se da je proputovao pola svijeta, a je li to uistinu tako i još mnogo toga otkrio nam je u nastavku..
Po studentskima anketama jedan ste od najstrožih i ujedno najbolje ocijenjenih predavača. Otkrijte nam tajnu.
Drago mi je čuti da me studenti smatraju i strogim i dobro ocijenjenim predavačem pa ću to protumačiti kao "strog, ali pravedan". Studenti su bolja adresa kojoj treba uputiti ovo pitanje, ali mislim isto tako kako profesor koji je posvećen nastavi te je na raspolaganju studentima, bez obzira na to koliko je strog i zahtjevan na kolegiju, na kraju mora dati i uspješno prenijeti svoja znanja i iskustva što kraju studenti primijete i cijene.
Čuli smo da ste proputovali pola svijeta...
Volio bih da je pola tako da se moram zadovoljiti s trećinom odnosno 58 zemalja na popisu. Proputovao sam gotovo cijelu Europu, osim Bjelorusije i Cipra te sam još posjetio10-15 zemalja u Aziji, Africi i Južnoj Americi. Obožavam putovati i pripremati putovanja tako da ako 6 mjeseci nisam otputovao izvan granica odmah se javlja putoholičarska kriza.
S kojom destinacijom u svijetu biste usporedili Bernays?
Bernays uvijek ima otvorena vrata i možemo reći da je gostoljubiv poput Tajlanda te prijateljski raspoložen poput Portugala. Također, teži konstantnom razvoju poput Singapura te predstavlja standard kvalitete poput Njemačke.
Koji su glavni izazovi s kojima se studenti Komunikacija susreću tijekom studija i kako im vi kao voditelj Odjela za komunikacije pomažete da ih prevladaju?
Studentima nastojimo na različite načine približiti struku kako unutar tako i izvan nastave. Osim stjecanja praktičnih znanja i vještina, bitno je studentima prikazati struku i ''ispod sante leda'' obzirom da smo svi kao maturanti ili studenti prvih godina svijet komunikacija promatrali prije svega kroz popularne filmove i serije iz svijeta PR i komunikacija te glamurozne evente. Povezivanjem studenata s tržištem rada, organiziranjem različitih događanja u vidu predavanja, radionica, terenskih nastava, savjetovanjem, konzultacijama i drugim načinima nastojimo pomoći studentima da prevladaju izazove te da se što bolje pripreme za tržište rada.
LinkedIn: Dejan Gluvačević