Kako bi im pružili najbolja znanja s tržišta rada, Bernays veliku pažnju posvećuje da studenti uče od ljudi koji su relevantni u svom području djelovanja. Jedan takav primjer je novoobjavljena knjiga Bernaysove vanjske suradnice doc. dr. sc. Daniele Angeline Jelinčić „Znanost i umjetnost doživljaja hrane“.
U knjizi možete pronaći odgovore na razna zanimljiva pitanja poput koja je veza između mozga i hrane, zašto neki ljudi vole ljuto, a neki ne, osjećamo li uopće svi okuse na isti način, mogu li boja i oblik tanjura utjecati na okus hrane i je li stvarno moguće da kava ima drugačiji okus ako se konzumira uz glazbu visokih tonova.
Autorica znanstveno utemeljeno ali publicistički pitko objašnjava razna načela ekonomije doživljaja, koja su važna ne samo u gastronomiji već su primjenjiva i u širokom području kulture i turizma.
U pet glavnih poglavlja knjiga opisuje pravila stvaranja doživljaja u gastronomiji (Hrana u ekonomiji doživljaja), iznosi činjenice o vezi mozga i hrane (Veza mozak – hrana), pruža konkretne naputke za stvaranje višeosjetilnih gastro doživljaja uz poneke recepte (Kreiranje gastronomskog doživljaja), objašnjava važnost hrane kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam (Hrana i identitet), te istražuje ulogu hrane u raznim vrstama umjetnosti odnosno predstavlja primjere stvaranja umjetnosti pomoću hrane (Hrana i umjetnost).
Svoj primjerak knjige možete kupiti na poveznici te i ovim putem čestitamo Bernaysovoj vanjskoj suradnici na odličnoj publikaciji!