Završen CMF 2019: 250 stručnjaka, znanstvenika i studenata raspravljalo o brendiranju Hrvatske

Završen CMF 2019: 250 stručnjaka, znanstvenika i studenata raspravljalo o brendiranju Hrvatske

11.5.2019

Zaključak Bernaysove međunarodne konferencije glasi: Hrvatska ima povijesnu priliku da se profilira kao gospodarski, turistički i kulturni brend u Europi.

Prvi dan Communication Management Foruma 2019 obilježila su izlaganja ključnih govornika profesora odnosa s javnošću sa Sveučilišta u Coloradu Krishnamurthyja Sriramesha te profesorice zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Dubravke Sinčić Ćorić. Prof. dr. sc. Krishnamurthy Sriramesh govorio je o važnosti kulture u uspostavi brenda, dok je prof. dr. sc. Sinčić Ćorić predstavila dosadašnje zaključke rada Radne skupine za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske koju je osnovala Predsjednica RH. Istoga dana održana su i dva okrugla stola na kojima su hrvatski gospodarstvenici i znanstvenici raspravljali može li Hrvatska postati kulturni, gospodarski i politički brend zahvaljujući predsjedanju Europskom unijom 2020. te kakva je Hrvatska u očima multinacionalnih kompanija.

U sklopu konferencije dodijeljena je nagrada Edward Bernays, kojom se odaje priznanje istaknutim pojedincima za doprinos razvoju akademskih disciplina odnosa s javnošću i komunikologije. Prvi dobitnici nagrade su aktualna predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću i profesorica sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, izv. prof. dr. sc. Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te prof. dr. sc. Dejan Verčič s Fakultete za družbene vede Sveučilišta u Ljubljani.

Ovogodišnji Communication Management Forum okupio je 200-tinjak sudionika, a radove je izložilo 140 hrvatskih znanstvenika i stručnjaka koji su zaključili kako je predsjedanje Europskom unijom 2020. za Hrvatsku jedinstvena prilika da se profilira kao gospodarski, turistički i kulturni brend u Europi. Po prvi put na konferenciji organizirana je i posebna studentska sekcija u kojoj je 39 studenata s hrvatskih visokih učilišta izložilo 23 znanstvena rada iz područja odnosa s javnošću, komunikacija, marketinga i brendiranja. Najbolji studentski radovi nagrađeni su posebnom nagradom.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.