Međunarodna znanstvena konferencija Communication Management Forum, 19. i 20. ožujka 2021., s temom "Post-pandemijski svijet: loša slika ili dobra prilika?", ponudila je odgovore na pitanje kako će izgledati poslovni i privatni život po završetku pandemije kroz dva predavanja ključnih govornika, okrugli stol te 100 izloženih istraživanja i znanstvenih radova.
Uvodnim govorima na samom kraju tjedna otvoreno je četvrto izdanje Communication Management Foruma u online okruženju koje je okupilo znanstvenike i stručnjake iz nekoliko zemalja svijeta, od susjednih zemalja, preko Španjolske, Turske i Ujedinjenog Kraljevstva do Rusije i Indije. Dvodnevni događaj pokazao se izvrsnom prilikom za multidisciplinarnu raspravu koja je nužna u raspravi o sveobuhvatnoj pojavi poput pandemije.
Dekan Edward Bernays University Collegea i jedan od supredsjedatelja Programskog odbora konferencije doc. dr. sc. Damir Jugo, u povodu organizacije ovogodišnjeg online izdanja, istaknuo je kako se može reći da konferencija zasigurno postaje "tradicijom".
Dva ključna govornika tijekom predavanja i okruglog stola razmijenili razmišljanja o post-pandemijskom svijetu
Središnji događaji prvog dana znanstvene konferencije bili su okrugli stol s temom konferencije „Post-pandemijski svijet: loša slika ili dobra prilika?“ koji je okupio dvojicu ključnih govornika pod palicom moderatora i supredsjedatelja Programskog odbora konferencije doc. dr. sc. Branka Ančića, te predavanja dvojice ključnih govornika. U ulozi ključnog govornika našao se izv. prof. dr. sc. Dana Podjed, antropolog sa slovenskom adresom koji je sudionicima otkrio što je "Homo Covidensis" i kako vidi čovjeka u 2050. godini.
„Situacija koju je izazvala pandemija bila je svojevrsna ugroza za čovječanstvo. Zaglavili smo u svojim domovima, sve se vrlo brzo iz realnog prebacilo u online svijet. Način na koji sada živimo je naša sadašnjost i bliža budućnost, to moramo prihvatiti, ali se s time ne treba pomiriti. Trebamo nastojati voditi što normalniji život, no, ostaje veliko pitanje kako ćemo se oporaviti kao društvo u antropološkom smislu“, poručuje antropolog izv. prof. dr. sc. Dan Podjed.
Nimalo lakši zadatak, dobio je i ključni govornik Jeremy Sampson, izvršni direktor zaklade Travel koji je okupljenim znanstvenicima i stručnjacima prikazao svoje viđenje oporavka turističke industrije.
„Prije pandemije turizam je bio fokusiran na masovnost i dolazak što većeg broja gostiju u destinacije diljem svijeta. Ovime se potpuno promijenio koncept funkcioniranja turizma. Dionici u turizmu morat će prihvatiti novu realnost i fokusirati se na kvalitetu ponude kako bi u destinacije privukli turiste, koji će im se vraćati i u budućnosti“, smatra Jeremy Sampson, izvršni direktor zaklade Travel, vodeće nevladine organizacije u sektoru putovanja i turizam.
Multidisciplinarna znanstvena rasprava u virtualnom okruženju: 100 predstavljenih istraživanja i više od 250 autora u 20 sekcija
Znanstvenici i stručnjaci su kroz 100 predstavljenih istraživanja u čak 20 tematskih sekcija potaknuli međudisciplinarnu raspravu o raznim rezultatima istraživanja.
„Communication Management Forum događaj je koji već niz godina doprinosi zaključcima s komunikacijskog i turističkog aspekta. Ovogodišnje izdanje organiziramo u okolnostima pandemije koja je imala utjecaj ne samo na komunikacije i turizam, već na cijelo društvo, a suradnja s dva znanstvena instituta zasigurno će doprinijeti zaključcima o povratku u normalno“, istaknula je doc. dr. sc. Lana Ciboci, supredsjedateljica Organizacijskog odbora Communication Management Foruma te prodekanica za znanost i upravljanje kvalitetom Edward Bernays University Collegea pri najavi konferencije.
U dva dana konferencije sudionici su mogli čuti najnovije rezultate istraživanja i teorijske preglede o utjecaju pandemije na organizacije i njihove zaposlenike, turističke dionike, komunikacijsku te mnoge druge industrije. Najbolji znanstveni radovi bit će objavljeni u čak četiri znanstvena časopisa, od toga tri indeksirana u znanstvenim bazama SCOPUS i Web of Science Core Collection - ESCI. Recenzirani znanstveni radovi naći će se i u novom broju znanstvenog časopisa Communication Management Review.