Pokroviteljstvom Communication Management Forumu 2019, Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović još je jednom naglasila važnost brendiranja države, a koliko je ta tema važna u pozicioniranju Hrvatske potvrđuje i činjenica da je krajem 2018. Predsjednica osnovala je i Radnu skupinu za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske. Skupina okuplja renomirane stručnjake iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture, a sve s ciljem pripreme cjelovitog modela brenda Republike Hrvatske. Radna skupina do sada je održala četiri radionice, a sredinom travnja predstavit će i smjernice za pozicioniranje, odnosno za brendiranje Hrvatske koje će biti podloga promotivnim kampanjama usmjerenim prema različitim ciljnim skupinama kao što su inozemni gospodarstvenici, turistički djelatnici i turisti, političari, ali i građani Hrvatske.
Neke od tema kojim se bavila Radna skupina bile su načini i mogućnosti brendiranja Hrvatske, vrijednosti koje sa sobom nosi brend te benefiti koji bi se brendiranjem izravno odrazili na gospodarski uspjeh, plasiranje proizvoda u inozemstvo i privlačenje stranih investicija u Hrvatsku. Konferencija Communication Management Forum 2019 koja će se održati 10. i 11. svibnja obuhvatit će upravo teme te, a znanstvenici i stručnjaci koji će izlagati na konferenciji zasigurno će doprinijeti unapređenju procesa stvaranja jedinstvenog hrvatskog brenda.