Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)? Što je simbolička, a što stvarna vrijednost? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako brendirati državu, grad, mjesto, koja je uloga sporta ili kulture? Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih 20 godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život i skok brenda? Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Koji su se novi brendovi i sustavi snažno pozicionirali u posljednje vrijeme? Kakva su iskustva iz inozemstva?
Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024, koji će se 21. lipnja održati u prostorima Hotela Academia u Zagrebu. Šest glavnih govornika i uvodničara, šest brend priča, 28 sugovornika kroz četiri panela, sadržaj je cjelodnevnog Foruma koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije', navode organizatori u priopćenju.
Na Forum dolazi kao key note speaker i Kimberly Kociencki, predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE), jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).
Predstavnici i članovi SPLICE-a, na čelu s Kocienski, održat će u četvrtak 20.6. poseban Master Workshop, radionicu na Veleučilištu Edward Bernays kako bi sve zainteresirane upoznali s pravilima, procedurama, mogućnostima i detaljima kako licencirati, primiti i nositi licencu te koristiti sinergiju brendova. Radionica, Licencing&Franshizing – sličnosti i razlike te mogućnosti razvoja brenda, uključuje i još jednog glavnog govornika Foruma, Alisdaira Graya, izvršnog direktora Europske franšizne federacije (EFF), kao i predsjednicu Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljanu Kukec.
Za sudjelovanje na Brend Forumu 2024. 21. lipnja i Master Workshop dan ranije 20. lipnja prijaviti se možete putem poveznice.