Superbrands Hrvatska dodijelio Bernaysu priznanje za izvrsnost u brendiranju

Superbrands Hrvatska dodijelio Bernaysu priznanje za izvrsnost u brendiranju

25.11.2015

Na dodjeli priznanja najboljim hrvatskim brendovima za 2015. godinu i predstavljanju Superbrands knjige studentici Mateji Solomun uručena je stipendija za diplomski studij na Bernaysu.

Uspješne i kreativne kampanje te inovativan način komuniciranja tijekom dosadašnjeg djelovanja Bernaysa prepoznale su šira javnost i struka te dodijelili Bernaysu priznanje Superbrands Hrvatske za izvrsnost u brendiranju za 2015. godinu. Svečana dodjela priznanja održana je u 24. studenoga 2015. godine, a uz dodjelu priznanja Superbrands Hrvatska i Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment dodijelili su studentici diplomskog studija Mateji Solomun stipendiju za nastavak obrazovanja na najvećem studiju komunikacija u Hrvatskoj. Studentici iz SOS dječjeg sela Hrvatska stipendiju su uručile Lea Brezar, direktorica Dhar medije, i Ivana Jeleč, voditeljica Bernaysovog Centra za odnose s javnošću poželjevši joj uspješan studij.

Prilikom svečanog okupljanja direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju Vesna Sekalec predstavila je i redizajnirano izdanje Superbrands knjige, a osim Bernaysa, najboljim brendovima u 2015. godini proglašeni su i Antena Zagreb, Arena Centar, CineStar, City Center one, Crveni nosovi, Di Caprio by Varteks, Dietpharm, Meggle, Mustela, Poslovni dnevnik, Pulski filmski festival, Večernji list, Žena.hr i Lado.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.