Obvezni kolegiji u završnom semestru trećih godina, na studijima Komunikacijski menadžment te Menadžment i marketing turističke destinacije, su upravo praktikumi. PR i turistički praktikum novi su kolegiji na studijima Bernaysa, posebno osmišljeni i orijentirani na jačanje praktičnih vještina studenata.
Tako su studenti komunikacija osmislili inovativne komunikacijske strategije i sadržaje za amm global institut i Enter Zagreb, L’Oreal Adria-Balkan i agenciju Media Val, kako bi stekli vještine i znanje za rad s klijentima iz različitih izazovnih industrija. Tijekom procesa izrade strateških dokumenata i osmišljavanja komunikacijskih planova, studenti su na raspolaganju imali nastavnicu i pročelnicu Odjela za komunikacije Helenu Šimić, direktoricu korporativnih komunikacija L’Oreal Adria-Balkan Irenu Šarić Dombaj, direktora Entera Zagreb i konzultanta amm global instituta Daria Antunovića te starija savjetnica agencije Media Val Ema Huskić.
Studenti turizma dobili su mogućnost inspiracije iz nekoliko područja, a odlučili su kreirati turističke strategije, promotivne aktivnosti, turističke rute i proizvode o tkanju hrvatskog identiteta kroz etnografsku povijest, čitanju grada pod nazivom „S Fulirom kroz Zagreb“ i „zagrebački babinjak“ te putovanju po hrvatskom horizontu. Bilo je tu izvrsnih ideja, a neki od njih osmislili su turističke proizvode koje bi vrlo rado bilo tko iskusio pa su tako, primjerice, studentica preddiplomskog studija turizma osmislila je rutu prilagođenu dijaspori, a prema kojoj bi turisti obišli second hand destinacije kroz povijesne mitove i legende.
Praktikumi su novitet u kurikulumu Bernaysa koji će doprinijeti umrežavanju i snažijim praktičnim znanjima direktno primjenjivim u realnom poslovnom svijetu.