Gošća predavačica bila je na kolegiju Korporativno komuniciranje na nekoliko istaknutih tema. Govorila je o ulozi kompanija i PR agencija u kriznom komuniciranju, kako korporacije komuniciraju na društvenim mrežama, a studenti su u iščekivanju i trećeg predavanja - onog o internoj komunikaciji.
"Naglasak je bio na tome da studentima približimo iskustva iz prakse i što se sve očekuje od PR profesionalaca u izazovnim situacijama, bilo da rade u svojstvu klijenta ili agencije, od onog što bi oni trebali znati, do toga kako pripremiti sebe i timove za krizne situacije te o čemu sve voditi računa", rekla je Katarina Leko o održanom gostujućem predavanju o kriznom komuniciranju.
Katarina Leko je u 14 agencijskih godina vodila kampanje i specijalne projekte te strateški savjetovala desetke klijenata iz različitih branši, iz javnog i privatnog sektora - od zdravstva i farmacije do prehrambene industrije, neprofitnih organizacija, financijskog sektora, turizma i zaštite okoliša. Nakon šest godina u menadžmentu Manjgure, karijeru je nastavila kao samostalna vanjska suradnica agencije te voditeljica PR projekata i redovna predavačica u projektu Žuta točka - za jačanje kapaciteta neprofitnog sektora. Članica je Suda časti Hrvatske udruge za odnose s javnošću.