U sklopu EMBA in Strategic Communication programa na Bernaysu istaknuti stručnjaci iz područja komunikacija i marketinga, prof. dr. sc. Božo Skoko, Davor Bruketa, doc. dr. sc. Dejan Gluvačević, Ilija Brajković i Matej Lončarić održali su korisna i zanimljiva predavanja o ključnim aspektima strateškog digitalnog komuniciranja i brendiranja.
Predavači Ilija Brajković, CEO agencije Kontra i Matej Lončarić, glavni direktor za digitalno poslovanje u CME Adria, prvoj su generaciji EMBA in Strategic Communication programa pomogli da usavrše svoje vještine u aspektima strateškog digitalnog komuniciranja, kako planirati, implementirati i evaluirati komunikacijske strategije prilagođene različitim digitalnim platformama samo je dio toga.
„Polaznici su jako angažirani, postavljaju puno pitanja, sudjeluju u raspravi. Pričali smo o marketinškim strategijama; kako neka tvrtka može napraviti marketing od nule do sveobuhvatnog marketinškog plana i strategije koje će koristiti u poslovanju“, istaknuo je jedan od predavača, Ilija Brajković.
S druge strane, prof. dr. sc. Božo Skoko, stručnjak za brendiranje i autor nekoliko knjiga na tu temu, doc. dr. sc. Dejan Gluvačević, pročelnik odjela za komunikacije na Bernaysu te Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey polaznicima su govorili o strategijama i tehnikama koje se koriste kako bi izgradili, upravljali i ojačali brend, istražujući koncepte poput identiteta brenda, percepcije, lojalnosti potrošača ili vrijednosti brenda.
EMBA in Strategic Communication prvi je executive program iz područja strateškog komuniciranja u Hrvatskoj i regiji, namijenjen je profesionalcima i praktičarima s višegodišnjim iskustvom u području komunikacijskog menadžmenta i tržišnih komunikacija koji se žele nadograditi i strukturirati stečene vještine, unaprijediti upravljačke procese i fokusirati se na stratešku razinu posla.