Održana je konferencija Brend Forum 2024 koja je u Hotelu Academia u Zagrebu okupila stručnjake i entuzijaste iz područja brendiranja kako bi raspravljali o ključnim pitanjima vezanim za vrijednost brenda i njegovu budućnost. Forum čiji je jedan od partnera i Veleučilište Edward Bernays, privukao je široku lepezu sudionika, uključujući šest glavnih govornika i 28 sugovornika kroz četiri panela, stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije.
Govornici su prisutnima dali odgovore na pitanja kako mjeriti vrijednosti brenda, razlikovati simboličku naspram stvarne vrijednosti, koje su to strategije izgradnje i održavanja brenda, kako se mjeriti i boriti s globalnim brendovima na tržištu, a govorilo se i o brendiranju država i gradova te ulozi sporta i kulture u brediranju.
Posebno se istaknuo key note govor Kimberly Kociencki, predsjednice Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE). SPLiCE je jedna od najvećih svjetskih asocijacija za licenciranje proizvoda, okupljajući više od 500 svjetskih brendova iz 50 industrijskih sektora, koji ostvaruju više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga. Kociencki je podijelila svoja iskustva i najbolje prakse iz područja licenciranja, ističući članove kao što su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo i Monster.
Brend Forum 2024 pružio je platformu za razmjenu ideja i iskustava, nudeći sudionicima uvid u najnovije trendove i strategije u svijetu brendiranja. Kroz interaktivne panele i dinamične rasprave, sudionici su dobili priliku naučiti kako bolje pozicionirati svoje brendove u globalnom okruženju te kako iskoristiti inovativne pristupe za postizanje dugoročne vrijednosti i prepoznatljivosti.
Kao odlična uvertira u Forum dan ranije je održan poseban Master Workshop na Bernaysu u organizaciji Brend Foruma, predstavnika i članova SPLICE-a, na čelu s Kimberly Kocienski. Licensing&Franchising – sličnosti i razlike te mogućnosti razvoja brenda bila je tema workshopa na kojemu su polaznici dobili uvid u pravila, procedure, mogućnosti i detalje kako licencirati, primiti i nositi licencu te koristiti sinergiju brendova od strane Kimberly Kocienski te predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljana Kukec.