Povodom posebnog izdanja Masterclass predavanja Bernays je ugostio izv. prof. dr. sc. Božu Skoku, pročelnika Odsjeka za novinarstvo i odnosa s javnošću te voditelja poslijediplomskog studija odnosa s javnošću na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, koji je svojim predavanjem otvorio ljetni semestar akademske godine 2014./2015. Izv. prof. dr. sc. Skoko je govorio o načinima nastajanja identiteta i imidža države te unutarnjim i vanjskim čimbenicima koji utječu na njihove promjene, ali i o imidžu Hrvatske u susjednim zemljama te o mogućnostima njegove nadogradnje kad je riječ o zemljama Europske unije.
Prilikom predavanja izv. prof. dr. sc. Skoko je istaknuo kako je upravo ulazak u EU bio prilika Hrvatskoj da dodatno ojača svoj imidž te da zemljama EU-a predstavi sve svoje potencijale, no mimo prirodnih ljepota, malo je toga bilo kvalitetno predstavljeno. Stoga je zaključak izv. prof. dr. sc. Skoke da bi Hrvatska, pored turističke promocije, morala ozbiljnije poraditi i na promociji drugih segmenata, poput svoje baštine, gospodarskih potencijala, povijesti, znanstvenih dosega te inovativnosti zahvaljujući kojima se znatno razlikuje od ostalih zemalja regije.
Govoreći o imidžu Hrvatske, ovaj je istaknuti regionalni stručnjak u odnosima s javnošću također naveo i nekoliko najpoznatijih Hrvata koji su svojim radom doprinijeli izgradnji imidža zemlje, spomenuvši pritom i najčešće stereotipe koji se vežu uz Hrvatsku i Hrvate. Studenti Bernaysa su, zajedno s profesorom imali priliku prokomentirati što se trenutno čini po pitanju brendiranja države te dati svoje prijedloge za poboljšanje tog procesa.