Konferencija „Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska“ ponudila je pozitivne primjere iz poduzetništva i obrazovanja, među kojima i Bernaysov prepoznatljiv model suradnje s poslovnom zajednicom. S obzirom da Bernays nudi studijske programe iz komunikacija i turizma bazirane na principu binarnog obrazovanja, čime se studentima omogućuje snažna poveznica empirijskih znanja s praktičnim iskustvima, a ujedno i početak karijere već na studiju, prodekan je naglasio neizostavnu suradnju s tržištem pri čemu se Bernays može pohvaliti raznolikom partnerskom mrežom od čak 80 organizacija.
Prodekan mr. sc. Milas rekao je kako vrlo snažno zagovara izravno povezivanje studenata s poslodavcima u različitim sektorima, a kako bi se pokrio širok spektar znanja i vještina koja će im biti više nego korisna na poslovnom tržištu. Pri tome je, ističe, važno aktivno poznavanje barem dva strana jezika, što svakako predstavlja konkurentnu prednost studenata koji svojim znanjima i iskustvima mogu konkurirati europskim kolegama. Mr. sc. Milas napominje da upravo turizam ima ogroman potencijal za razvoj u Hrvatskoj. To je, osluškujući potrebe tržišta, prepoznao i Bernays te od akademske godine 2017./2018. pokrenuo vlastite studije turizma koji predstavljaju inovativan pristup novim turističkim trendovima.
Uz prodekana Bernaysa na panelu u sklopu konferencije koju organiziraju 24sata i partneri, a među kojima je i Bernays, sudjelovali su i predstavnici nekoliko najuspješnijih visokih poslovnih škola u Hrvatskoj: Dimitrije Milojević, mag. pol. (Obrazovna grupa Zrinski), prof. Gorana Rajčić (Boutique Lingua), Vladimir Benić (Posao na dlanu d.o.o.) te doc. dr. sc. Gordana Nikolić (Visoka poslovna škola PAR).