Communication Management Forum 2017 otvorio je predsjednik Upravnog vijeća Bernaysa Mario Petrović koji je istaknuo kako se Bernays 2015., organiziravši svoju prvu međunarodnu znanstvenu konferenciju, pozicionirao kao obrazovna vertikala u odnosima s javnošću i komunikacijskom menadžmentu te kako je vrijeme za pomicanje granica u novim granama znanosti. Ovogodišnji Forum podržali su i pomoćnik ministra znanosti doc. dr. sc. Tomislav Sokol te pomoćnica ravnateljice Agencije za znanost i visoko obrazovanje mr. sc. Sandra Bezjak koji su pozdravili održavanje znanstvenih skupova ove vrste i Bernaysov doprinos informacijsko-komunikacijskim znanostima. Dekan Bernaysa dr. sc. Damir Jugo u svom je govoru naglasio odgovornost koju Bernays u ovom trenutku ima, ne samo kao visokoobrazovna institucija koja obrazuje buduće komunikacijske stručnjake, već i kao znanstvena institucija.
Prvi dan Communication Management Foruma 2017 obilježila su izlaganja iskusnih stručnjaka iz odnosa s javnošću i krizne komunikacije izv. prof. dr. sc. Piet Verhoeven i prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčić te okrugli stol o temi „Reflection of a Crisis Situation on the Image of a Touristic Destination“. Izv. prof dr. sc. Verhoeven u svom izlaganju istaknuo je kako u kriznim situacijama interes medija naglo raste, no kriza, ovisno o tome kako joj organizacija pristupa, istovremeno može biti i prilika. Prof. dr. sc. Tkalac Verčič istaknula je kako je kriza u vremenu u kojem živimo postala „normalna pojava“, a svoju je tvrdnju potkrijepila na primjerima recentnih događanja u Hrvatskoj. Napomenula je kako u Hrvatskoj u velikoj mjeri u trenucima krize informacije prenose glasnogovornici, a to bi zapravo trebali biti čelne osobe organizacije.
Uz ključne govornike, na okruglom stolu sudjelovali su i dr. sc. Katarina Miličević te dr. sc. G.L.A. van der Meer, a raspravu su moderirali dr. sc. Romana Lekić i Ivan Pakozdi, dipl. nov. Dr. sc. Miličević s Instituta za turizam naglasila je kako Hrvatska ima imidž sigurne zemlje te kako veliki utjecaj društvenih mreža i adekvatnost izbora različitih kanala otvara mogućnost komunikacije „svega onoga što želimo“. Govoreći o imidžu Hrvatske, dr. sc. Miličević je spomenula i istraživanje koje je provela sa svojim timom, a u okviru kojega je analizom 28 000 članaka utvrđeno kako nas skandinavske zemlje i dalje povezuju s ratnim razdobljem. Dr. sc. van der Meer je na primjeru poplava u Nizozemskoj istaknuo kako bi zemlje u razdoblju krize trebale djelovati kao organizacije te kako je u kriznim situacijama vezanim za zemlje uvijek preporučljivo naglasiti pozitivne aspekte.
Kao jedino visoko učilište u Hrvatskoj koje pruža cjelovito obrazovanje iz odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta, organizacijom sad već tradicionalnog znanstvenog skupa, Bernays nastoji doprinijeti daljnjem razvoju informacijsko-komunikacijskih znanosti. Uz najnovija istraživanja iz odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta, Communication Management Forum 2017 donosi i rezultate zanimljivih istraživanja provedenih u području marketinga, medija, politologije i srodnih disciplina, a vrijednost projekta prepoznali su i podržali Atlantic Grupa, Lider, Turistička zajednica Zagrebačke županije, Blitz-CineStar, Hrvatska turistička zajednica, Millenium promocija (MPR+), Magis tim te Catering Kvatrić.