Ana Biondić je studentica diplomskog studija Upravljanje doživljajem u turizmu na Bernaysu te pobjednica ovogodišnje Akademije prema ocjenama predavača i, kako kaže, zahtjevnog stručnog žirija.
„Potaknuta dobrim preporukama, odlučila sam se prijaviti za Styria:SCOOL Akademiju. Kombinacija fakultetskih, poslovnih i obveza vezanih za akademiju može biti itekako izazovna, ali uspjesi ostvareni na akademiji sve to nadoknađuju“, već na samom početku razgovora vrijednost sudjelovanja u Akademiji naglašava Ana Biondić.
Ana nam je ispričala da su predavanja Akademije bila iz svih područja, a tako nabraja od medija i društvenih mreža, preko prodaje pa sve do fotografije i montiranja videa te to opisuje kao odličan spoj svega čime se i trenutno bavi. SCOOL Akademiju kaže da bi preporučila svakome, čak i onima koji nisu usko povezani s medijima jer, objašnjava, sva predavanja daju puno širu sliku rada u medijima nego što većina nas ima.
„Svako jutro, kroz nekoliko tjedana, družili smo se u „pidžama izdanju“ preko online platforme“, objašnjava Ana kroz smjeh te govori kako su joj posljednja dva vikenda i pomalo čudna bez tog vikend druženja.
U završnom dijelu Akademije, prepričava, polaznike su podijelili u timove. U timu je bila s još dvije kolegice, a svi timovi imali su i mentora. Mentor njenom timu bio je Vanja Prahić, inače, voditeljem digitalne pretplate u 24sata. Projektni zadatak koji su dobili, kaže Ana, nije bio lagan, a zahtijevao je uporabu svih do sada stečenih znanja:
„Zadatak nam je bio osmisliti strategiju za digitalnu pretplatu 24sata plus izdanja. Naša ideja bazirana je na provedenom istraživanju i detaljnom istraživanju uspješnih praksi u regiji i svijetu, nakon čega je ideja bila osmisliti landing page koji bi sadržavao sve detalje o nagradama i pogodnostima koje bi novi pretplatnici dobili uz svoj paket. Projekt je prošao vrlo uspješno i, u timskom dijelu natjecanja, dijelili smo drugo mjesto zajedno s još jednim projektom“, govori Ana koja je itekako zadovoljna postignutim rezultatom.
Ana dodaje da stručni žiri nije bio popustljiv: „postavljali su mnogo izazovnih pitanja, no, zajedničkim snagama tim se snašao, a cjelokupno iskustvo donijelo nam je puno toga za naše karijere“ te ističe da su razni projekti i praktični zadatci koje rješava u okviru studija na Bernaysu doprinijeli njenoj samostalnosti i sigurnosti koju ima dok izrađuje i prezentira projekt. Inače, objašnjava Ana, uskoro će biti dvije godine otkako je dio Styria grupacije, a trenutno radi u Odjelu za društvene mreže Večernjeg lista kao voditeljica društvenih mreža.
„Završila bih s time da sam izrazito ponosna što sam bila dio 10. jubilarne generacije akademije. Ove godine sam bila jedina s Bernaysa koja je dobila tu priliku, ali ovim putem pozivam sve Bernaysovce da se uključe i odaberu Akademiju kao odskočnu dasku za razvoj karijere“, govori studentica Ana te dodaje da se glas o rezultatu koji je ostvarila tijekom Akademije već proširio pa joj tako pristižu i prve ponude za posao.
Cilj Styria:SCOOL Akademije je da polaznicima kroz predavanja i radionice pruži praktično znanje koje će doprinijeti razvoju njihovih kompetencija i na taj način im olakša ulazak na tržište rada. Polaznice ovogodišnje SCOOL Akademije bile su studentice s deset različitih fakulteta, a imale su priliku naučiti mnogo toga kroz više od 40 sati predavanja i radionica od 14 predavača koji su im prenosili znanja i iskustva iz područja kao što su digitalni marketing, korisničko iskustvo i razvoj proizvoda, digitalizacija u medijima, novim medijskim formatima i navikama novih generacija korisnika medija kao što je generacija Z, istaknuli su na stranicama Akademije.