Redoviti profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, profesor javne diplomacije na Edward Bernays University Collegeu te jedan od vodećih stručnjaka za strateško komuniciranje država u Hrvatskoj, prof. dr. sc. Božo Skoko, predstavio je u utorak, 15. veljače 2022. novu knjigu Strateško komuniciranje država. Promociju knjige, kao i prigodnu konferenciju „Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske?“, organizirali su Edward Bernays University College i predstavništvo njemačke zaklade Hanns-Seidel-Stiftung u Zagrebu.
"Knjiga Strateško komuniciranje država bez sumnje će ostaviti dubok trag u akademskoj zajednici i široj javnosti jer je autor uspješno povezao teoriju i praksu, najbolja svjetska iskustva te 30 gostujućih autora, koji svi zajedno daju idealan recept za upravljanje ugledom država u suvremenim međunarodnim odnosima“, rekao je dekan Bernaysa doc. dr. sc. Damir Jugo.
Okupljene stručnjake i visoke uzvanike pozdravili su dekan Edward Bernays University Collegea doc. dr. sc. Damir Jugo, ravnateljica ureda Hanns-Seidel-Stiftung u Zagrebu mr. sc. Aleksandra Markić Boban te ministar vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske i autor jednog od poglavlja knjige dr. sc. Gordan Grlić Radman.
Ugledni panelisti, recenzenti i izlagači s područja međunarodnih odnosa i diplomacije, turizma, kulture, odnosa s javnošću i drugih srodnih područja, na konferenciji su komentirali trendove u upravljanju međunarodnim ugledom i nacionalnim identitetom, a uzvanici su na primjerima dobre prakse međunarodno uglednih država, imali priliku saznati koje komunikacijske strategije donose povoljne rezultate u jačanju nacionalnog imidža.
Jedinstven udžbenik o strateškom komuniciranju država u dva sveska
Prvi dio knjige Strateško komuniciranje država dr. sc. Božo Skoko potpisuje kao urednik, a donosi pregled prakse i teorijskih pristupa koji objašnjavaju interdisciplinarno područje strateškog komuniciranja i brendiranja država. Drugi, urednički dio knjige, donosi razradu područja primjene specifičnih vrsta strateškog komuniciranja s naglaskom na iskustva iz Hrvatske iz pera 30 uglednih stručnjaka i autora.
Svoje viđenje i recenziju knjige, ali i komentar autorova višegodišnjeg zalaganja za unaprjeđenje strateškog pristupa brendiranja Hrvatske, dali su prof. dr. Igor Vidačak i dr. sc. Hrvoje Jakopović s Fakulteta političkih znanosti, prof. dr. Doris Peručić s Edward Bernays University Collegea, komunikacijski stručnjak Davor Bruketa te bivši ministri vanjskih poslova dr. sc. Vesna Pusić i Davor Ivo Stier.
Koautori poglavlja u udžbeniku Strateško komuniciranje država su i pročelnici Odjela za turizam te Odjela za komunikacije na Bernaysu - doc. dr. sc. Katarina Miličević i dr. sc. Dejan Gluvačević.
Konferencija za snažniji međunarodni ugled Hrvatske
Na konferenciji „Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske?“ održanoj povodom predstavljanja knjige, sudjelovali su prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i voditeljica Radne skupine Predsjednice RH za razvoj identiteta i brenda RH (2018. – 2019.), dr. sc. Mladen Andrlić, veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj i bivši ravnatelj Diplomatske akademije MVEP RH, dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić, znanstvena savjetnica u Institutu za razvoj i međunarodne odnose, doc. dr. sc. Katarina Miličević, pročelnica Odjela za turizma Edward Bernays Visoke škole u Zagrebu i profesorica na Sveučilištu u Ljubljani, Tomislav Gugo, voditelj Odjela za javnu diplomaciju i kulturne odnose pri veleposlanstvu Kraljevine Danske u Hrvatskoj, dr. sc. Dejan Gluvačević, pročelnik Odjela za komunikacije Edward Bernays Visoke škole i dr. sc. Miro Kovač, bivši ministar vanjskih i europskih poslova RH, povjesničar i diplomat.