Predsjednik Uprave Addiko Banka Mario Žižek predstavio rebrendiranje banke

Predsjednik Uprave Addiko Banka Mario Žižek predstavio rebrendiranje banke

10.3.2017

Kao glavne izazove rebrandinga Masterclass predavač naveo je popularnost banaka, nasljeđe koje sa sobom nosi dosadašnji brend banke, ekonomsko okruženje te novog nebankarskog vlasnika.

Predsjednik Upravnog vijeća Mario Petrović na samom je početku najavio gostujućeg predavača na novom izdanju Bernays Masterclass predavanja istaknuvši kako mu je posebno zadovoljstvo u svoje osobno ime te uime cijelog Bernaysa pozdraviti predsjednika Uprave Addiko Banka.

„Veseli me čuti detaljnije o različitim segmentima procesa rebrendiranja kroz koji je Addiko prošao. Drago mi je i da će naši studenti imati priliku iz prve ruke čuti ovaj proces koji se kao takav odvio po prvi put u bankarskom sektoru, ali i na ovim prostorima“, naglasio je Mario Petrović i uručio predsjedniku Uprave Addiko Banka Mariju Žižeku zahvalnicu za održan Masterclass predavanja.

U okviru predavanja g. Žižek je brojnim studentima ukazao na važnost pravovremene komunikacije o promjeni brenda sa svim ciljnim javnostima – od zaposlenika i klijenata, do regulatorskih institucija i predstavnika medija. Također, kao jedan od važnijih aspekata u samom procesu rebrandinga banke istaknuo je prepoznavanje potreba svojih klijenata na tržištu u Hrvatskoj, ali i u regiji.

„Za nas je bilo iznimno važno da smo u procesu komunikacije našeg rebrendinga prisutni na svim kanalima, kako bi svi naši klijenti imali potrebne informacije što se to trenutno događa s njihovom bankom, koje to promjene povlači sa sobom i kako će se to odraziti na njih. Misao vodilja tijekom ovog iznimno složenog procesa bila je komunikacija što jednostavnijeg način korištenja usluga banaka po mjeri naših korisnika“, napominje Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Banka.

Uz jasnu komunikaciju prema svim eksternim javnostima, a posebice klijentima, g. Žižek je kao ključan čimbenik komunikacije o promjeni brenda naveo internu komunikaciju, s obzirom da su sami zaposlenici najbolji ambasadori brenda. O uspješnosti komunikacijske i marketinške kampanje prilikom predstavljanja novog brenda te ujedno i repozicioniranja banke na tržištu, posvjedočili su i više nego zadovoljavajući rezultati u svim segmentima kampanje koja je ušla u finale Grand PRix nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Kratka biografija gostujućeg predavača:

Mario Žižek svoje dvadesetogodišnje radno iskustvo započeo je u Raiffeisen banci, a 2008. imenovan je članom Uprave zaduženog za Poslovanje s pravnim osobama. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je završio MBA na Manchester Business Schoolu. Prije prelaska u Hypo Alpe-Adria-Bank d.d., obnašao je dužnost zamjenika predsjednika Uprave te je između ostalog bio nadležan za poslovanje sa građanstvom, Upravljanje odnosom s klijentima i alternativnim kanalima, Privatno bankarstvo te Upravljanje prodajom u poslovanju s gospodarstvom. U sklopu rebrandinga Grupe Addiko bio je član glavnog odbora nadležnog za uspješnu provedbu projekta promjene brenda.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.