Bernaysovi studijski programi, preddiplomski stručni studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ te specijalistički diplomski stručni studij „Upravljanje doživljajem u turizmu“, donose spoj iskustava s najpoznatijih turističkih studija u Europi, a izvode se u bliskoj suradnji s gospodarskim sektorom te osiguravaju nužan spoj teorijske nastave i stručne prakse već od prve godine studija. Zahvaljujući tome Bernaysovi studenti već od prve godine studija iskustveno prolaze kroz cijeli edukacijski proces te se pripremaju za rad u realnom sektoru. Preddiplomski studijski program postavljen je kao temelj za stjecanje svih potrebnih znanja za kvalitetno bavljenje menadžmentom i marketingom u turizmu, dok diplomski stručni studij predstavlja kvalitativnu nadogradnju znanja i vještina nužnih za obavljanje najkompleksnijih zadataka na području upravljanja doživljajem u turizmu.
Jedinstven model dualnog obrazovanja koji u jednakoj mjeri daje na važnosti stjecanju teorijskih znanja i praktičnih vještina bio je okosnica nove Bernaysove upisne kampanja pod nazivom „Mi već provodimo reformu obrazovanja!“. Tijekom dosadašnjeg rada i izvođenja studijskih programa iz vertikale komunikacija Bernays je izgradio partnerske odnose s 80 institucija, tvrtki, medija, agencija za odnose s javnošću i marketing te digitalnih agencija u kojima 300 studenata ima priliku razvijati svoje profesionalne vještine. Zanimljivo je kako Bernaysovi preddiplomci boraveći na stručnoj praksi provedu minimalno 500, a diplomci nešto više od 300 sati, što ih čini kvalitetnim te nadasve kvalificiranim kadrom za buduće poslodavce koji svoj poslovni put započinju već za vrijeme studijskih dana. Osim nastavka rada na izgradnji kvalitetnih odnosa s poslovnom zajednicom, Bernays pomiče granice i izvan Hrvatske i to daljnjim razvojem mreže inozemnih partnera koja trenutno broji 11 Erasmus+ sveučilišta, veleučilišta, visokih škola te tvrtki iz čak devet zemalja, a koje Bernaysovcima mogu dodatno pomoći u njihovom profesionalnom i akademskom razvoju.
Upis na preddiplomski studij „Komunikacijskog menadžmenta“ i diplomski studij „Upravljanje odnosima s javnošću“ na ljetnom roku moguć je do 28. srpnja, odnosno na jesenskom roku do 13. listopada na preddiplomski, a do 31. listopada na diplomski studij.
Detalje o upisu na studij turizma donosimo uskoro!