Marko Lukičić zatvorio ovogodišnju seriju Bernays Masterclass predavanja

Marko Lukičić zatvorio ovogodišnju seriju Bernays Masterclass predavanja

3.6.2015

Predavanje na temu „Komunikacijski menadžment 2.0: digitalna komunikacija u marketingu“ održao je savjetnik Uprave turističke kompanije Jadranke d.d. i na taj način studentima približio mogućnosti digitalnog svijeta.

Posljednje Masterclass predavanje u akademskoj godini 2014./2015. bilo je posvećeno digitalnoj komunikaciji u svijetu marketinga te promjenama koje je pojava inbound marketinga sa sobom donijela. Marko Lukičić, savjetnik Uprave Jadranke d.d., predstavio je koncept komunikacijske platforme izgrađen za potrebe inbound marketinga u Jadranki, jednoj od najstarijih i najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj. Koncept je zasnovan na postojećim IT tehnologijama, analitici i komunikacijskim strategijama koje prate suvremene trendove korisnika, a tijekom predavanja na primjerima je pokazao rad sustava te način implementacije samog koncepta. Predstavivši Jadranku kao izrazito uspješnu grupaciju koja čini 0,25 posto BDP-a i ima 1,1 milijun noćenja, gospodin Lukačić je kao glavni fokus ove turističke kompanije naveo prilagodbu sadržaja posjetiteljima i klijentima naglasivši pritom kako je analitiku kao bazu komunikacijskog menadžmenta.

Gospodin Lukičić dio je Jadrankinog tima od studenog 2014. godine, a njegova su glavna zaduženja informacijska strategija i operativna provedba iste, pri čemu uspješno primjenjuje konceptualne, formalne modele planiranja i razvoja poslovanja na stvarnoj digitalnoj okosnici. Zahvaljujući dugotrajnom radu na razvoju marketinškog koncepta u hotelijerstvu, Marko Lukičić prenio je dijelove svoga bogatog praktičnog iskustva na studente Bernaysa te dodatno produbio njihova znanja na području marketinga.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.