„Budite znatiželjni, tragajte za iskustvima, sakupljajte ih i naravno – koristite!“, poručila je Mariana Rudan studentima komunikacija i turizma prilikom završenog predavanja. U sklopu Erasmus+ programa za nastavnike, s Bernaysovim je studentima podijelila vrijedno iskustvo u kreiranju sadržaja, vještini pripovijedanja, produkcije i voditeljstva koje je vrijedno sakupljala kroz dva desetljeća rada u radijskom novinarstvu, odnosima s javnošću i event menadžmentu. Za studente je posebno istaknula teme storytellinga i cause marketinga odnosno marketinga sa širom društvenom svrhom. Upravo tema cause marketinga vrlo je važan segment u korporativnoj filantropiji, a trendovi pokazuju kako tvrtke sve više traže prave partnere s kojima će se zajednički pozicionirati kao promotori pozitivnih promjena. Na temu storytellinga, Mariana je istaknula kako se za dobru priču mora stvoriti osjećaj bliskosti i povjerenja, a upravo je to Marianin način rada, što je pokazala u svojim pričama poput „The modern working parent dilemma – what we can learn from Sweden“ ili „Why does Denmark consistently rate as one of the world's happiest nations?“
U živopisnim predavanjima Mariane Rudan uživali su studenti od prve do treće godine komunikacija te prva i druga godina turizma. Zahvaljujemo Mariani Rudan na prenesenim znanjima, iskustvima i životnim mudrostima za koje vjerujemo kako će ih studenti pamtiti i primijeniti u daljnjem radu.