Koliko su istraživanja, transparentnost, odnosi s javnošću i osobni brending bitni u politici?

Koliko su istraživanja, transparentnost, odnosi s javnošću i osobni brending bitni u politici?

25.11.2022

Na četvrtom modulu polaznici su imali priliku slušati o temama istraživanja javnog mnijenja, transparentnosti u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosa s javnošću u politici i drugim

Direktor istraživanja u agenciji IPSOS Ante Šalinović, gradonačelnik Bjelovara, zastupnik u Hrvatskom Saboru i predsjednik HSLS-a Dario Hrebak, sveučilišni profesor i stručnjak za odnose s javnošću prof. dr. sc. Božo Skoko te pročelnik Odjela za komunikacije Bernaysa i stručnjak za brendiranje dr. sc. Dejan Gluvačević, svoja su praktična iskustva i znanja podijelili s polaznicima na četvrtom modulu Političke akademije.

Ante Šalinović, direktor istraživanja u agenciji IPSOS polaznicima političke akademije približio je metodologiju te vrste istraživanja, kao i najčešće pogreške i zablude u interpretaciji rezultata istraživanja. Osim toga, polaznicima je vrlo koncizno objasnio specifičnosti istraživanja izbornih preferencija te kakav to utjecaj istraživanja imaju na stavove birača i na koji način istraživanja javnog mijenja najbolje mogu iskoristiti u svojoj političkoj komunikaciji.

Iz perspektive aktivnog političara, ali i bogatog političkog iskustva, Dario Hrebak polaznicima je predstavio na koji način se ostvaruje transparentnost u donošenju odluka, financiranju, pružanju usluga građanima te komunikaciji s građanima, kroz razne dobre i loše primjere iz domaće te inozemne prakse. Bitna stavka koju je Hrebak naglasio polaznicima akademije je u kojoj mjeri digitalizacija lokalne i regionalne samouprave pridonosi razvoju istih.

Na ovom četvrtom modulu Političke akademije, sveučilišni profesor i stručnjak za odnose s javnošću prof. dr. sc. Božo Skoko polaznike je upoznao s tim koliko je upravljanje komuniciranjem bitno u političkoj komunikaciji. Kroz primjere dobre i loše prakse pokazao je polaznicima koje tehnike i alate mogu koristiti u svojoj komunikaciji i podijelio brojne savjete koje mogu iskoristiti u svojim kampanjama, ali i svakodnevnom političkom djelovanju.

Ovaj iznimno zanimljiv i bogat modul zaključio je dr. sc. Dejan Gluvačević koji je polaznicima prvenstveno objasnio razliku između identiteta i imidža, a onda i kako postati brend u politici. Kroz primjere, polaznici su dobili uvid u to na kojim način se kreira imidž, kojim tehnikama i alatima te koje su to osobine idealnog političkog kandidata.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.