Ivan Stanković - pionir oglašivačke industrije u regiji održao gostujuće predavanje na Bernaysu

Ivan Stanković - pionir oglašivačke industrije u regiji održao gostujuće predavanje na Bernaysu

5.11.2024

Jedan od najistaknutijih, pionir oglašivačke industrije u regiji, osnivač prve multinacionalne promotivne agencije u regiji, Saatchi & Saatchi te agencije Communis, Ivan Stanković održao je predavanje studentima Bernaysa

Ivan Stanković, jedan od pionira i najistaknutijih imena oglašivačke industrije u regiji, održao je gostujuće predavanje studentima diplomskih studija na Veleučilištu Edward Bernays, gdje je podijelio svoja bogata iskustva i inspirativne priče o karijernom  putu, izazovima i prilikama.

Tema predavanja, pod naslovom “Kako primijetiti, zgrabiti i razviti prilike koje ti život pruža”, odvela je studente u srž profesionalnog puta i životnih lekcija ovog pionira u marketingu.

Stanković je osnivač prve multinacionalne promotivne agencije u regiji, Saatchi & Saatchi, dok je kasnije, 2002. godine, u Beogradu osnovao nezavisnu agenciju Communis. Njegov put u komunikacijskoj industriji traje već više od 40 godina, tijekom kojih je izgradio neke od najpoznatijih lokalnih i globalnih brendova. Osim što je stvorio impresivan profesionalni opus, Stanković je bio profesor na Fakultetu dramskih umjetnosti Univerziteta u Beogradu, autor je knjiga i stručnih članaka te često nastupa kao govornik na konferencijama diljem svijeta.

U predavanju za studente Bernaysa, Stanković je otkrio zanimljive detalje o svojoj neobičnoj karijeri: počeo je kao student fakulteta kojeg prvotno nije htio upisati, nije prošao prijemni ispit na fakultetu gdje je kasnije postao profesor, a u svijet marketinga ušao je gotovo slučajno, izbjegavajući vojnu službu. Kroz osobne priče, govorio je o preprekama koje su ga oblikovale i prilikama koje je iskoristio — od pokretanja agencije u ratnim 90-im godinama, do bankrota i novog početka. Time je pokazao da su izazovi i neizvjesnosti neizostavan dio svake uspješne karijere, a donošenje odluka ključan korak u ostvarenju snova. Osim što je stručnjak u promoviranju brendova, Stanković je kroz emisiju „Šta sam tebi & ko sam sebi“, koja broji više od 12 milijuna pregleda na YouTube-u, postao i brend sam po sebi.

Na kraju, Stanković je studentima poručio da je filozofija “Ništa nije nemoguće” ključ za uspjeh te da životne prilike valja prepoznati i zgrabiti kad se ukažu. Ovaj susret s legendom marketinga pružio je studentima duboku inspiraciju i podsjetnik da se hrabrost i spremnost na rizik uvijek isplate.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.