Knjigu „Strategije odnosa s javnošću“ u Dubrovniku su predstavili doc. dr. sc. Đorđe Obradović, pročelnik Odjela za komunikologiju, prof. dr. sc. Pero Maldini, voditelj doktorskog studija Komunikologija Sveučilišta u Osijeku i Dubrovniku, doc. dr. sc. Ivan Tanta, dopredsjednik HUOJ-a i voditelj diplomskog studija Upravljanje poslovnim komunikacijama Veleučilišta VERN' te autor, mr. sc. Damir Jugo, autor i dekan Bernaysa.
Knjiga „Strategije odnosa s javnošću“ govori o najsloženijem, ali i najučinkovitijem vidu komuniciranja jedne organizacije i njezinih javnosti. Objedinjavanje strateškog razmišljanja i razumijevanja poslovnih ciljeva organizacije, usklađivanje komunikacijskih s poslovnim ciljevima te upravljanje pomoću četverofaznog procesa planiranja odnosa s javnošću, samo su neke od tema i specifičnih područja o kojima su predstavljači govorili.
Predstavljači knjige zaključili su kako sadržaj knjige ima izrazito široku primjenu. Ona može poslužiti praktičarima kao vodič za bolje, lakše i efektivnije planiranje i kao svojevrsni katalog dostupnih strategija za doslovce svaku situaciju. Studentima može pružiti uvid u cjeloviti proces planiranja i upravljanja odnosima s javnošću, a budući da je svaki korak potkrijepljen detaljima, primjerima i tumačenjima iz prakse, taj uvid neće ostati isključivo na teorijskoj razini, već će ipak imati i praktičnu dimenziju. Konačno, predavačima odnosa s javnošću ona može poslužiti kao sredstvo za planiranje nastave, ali i kao literatura za kolegije koji proučavaju planiranje, upravljanje i općenito strateški pristupa odnosima s javnošću.
Knjiga „Strategije odnosa s javnošću“ zajedničko je izdanje Profil Knjige i Novelti Milleniuma, a obvezna je literatura na preddiplomskom i diplomskom studiju Bernaysa.