Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović sazvala je radni sastanak kojem su prisustvovali renomirani hrvatski stručnjaci iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture, među kojima i dekan Bernaysa doc. dr. sc. Damir Jugo. Povod sastanku bili su svjetski interes za Hrvatsku zbog uspjeha na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji te negativna percepcija Hrvata o zemlji u kojoj žive. Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović istaknula je kako je za kreiranje nacionalnog brenda potrebno okupiti sve važne dionike koji će se sustavno baviti oblikovanju pozitivnog imidža Hrvatske.
Uz dekana Bernaysa, na radnom sastanku u Uredu Predsjednice sudjelovali su i Bernaysov predavač izv. prof. dr. sc. Božo Skoko, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa, glumica Zrinka Cvitešić, dizajner Boris Ljubičić te izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić i mnogi drugi uglednici. Neke od tema sastanka bili su načini i mogućnosti brendiranja Hrvatske, vrijednosti koje sa sobom nosi brend Hrvatske te benefiti koje bi se brendiranjem izravno odrazili na gospodarski uspjeh, plasiranje proizvoda u inozemstvo i privlačenje stranih investicija u Hrvatsku, a više o tome pročitajte na predsjednica.hr.