U sklopu konferencije „Proživi ideju“ dodijeljena je i HUOJ-eva studentska nagrada „Mlada nada“ za najbolji seminarski, završni i diplomski rad te komunikacijski plan. Bernaysova studentica Leonarda Medved osvojila je nagradu za najbolji završni rad „Neverbalna komunikacija u različitim poslovnim okruženjima“ pod mentorstvom doc. dr. sc. Lane Ciboci. Najbolje radove odabrao je stručni žiri na čelu sa Stanom Odak Krasić sa Veleučilištu VERN', zamjenikom Ivanom Pakozdijem, sa Edward Bernays University Collegea i članovima Petrom Ćukom (Mediatoolkit), Dijanom Najjar (Philip Morris Zagreb) i Mirom Radalj (Nakladnička kuća Verbum).
Ovogodišnja konferencija „Proživi ideju“ omogućila je studentima uvid u radni svijet PR-a kroz različita predavanja, panele ali i radionice na kojima su studenti kroz praktičan rad učili određene procese PR-a. Studenti su tako mogli čuti predavanja iz sfere korporativnih komunikacija, PR-a te sudjelovati na kreativnim radionicama o alatima u PR-u te kreiranju radijskog sadržaja.
Dobitnici nagrade „Mlada nada“ za 2019. godinu su:
Za najbolji seminarski rad nagrađen je rad Mirele Belaj i Kristijane Huljeve s Akademije za umjetnost i kulturu, pod nazivom „Rodni stereotipi u televizijskim reklamama“ mentorice doc. dr. sc. Marine Đukić.
Za najbolji diplomski rad ocijenjen je rad „Povezanost vizualnih identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu“ Senke Švrake s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu pod mentorstvom prof. dr. sc. Bože Skoke.
Za kategoriju Komunikacijski plan pristigla je samo jedna prijava koju je žiri razmotrio i ocijenio visoko kvalitetnim radom. Žiri je stoga odlučio da će studenticama Mariji Hani Skerlev i Mireli Kotrman sa Veleučilišta VERN', za njihov rad Komunikacijski plan za Hrvatsko društvo pisaca (HDP), mentorice prof. dr. sc. Mirele Holy dodijeliti posebno priznanje za sudjelovanje u javnom pozivu.
Čestitamo svim dobitnicima!