Bernaysova kampanja osvojila Grand Prix u kategoriji odnosa s javnošću u nevladinom sektoru

Bernaysova kampanja osvojila Grand Prix u kategoriji odnosa s javnošću u nevladinom sektoru

14.3.2014

Uspješna komunikacijska kampanja predstavljanja Bernaysa koju je vodila Millenium promocija nagrađena je prestižnom Grand PRix nagradom HUOJ-a

Inovativna i kreativna komunikacijska kampanja lansiranja Edward Bernays prve Visoke škole za komunikacijski menadžment koju je osmislila i vodila Millenium promocija dobila je još jednu potvrdu svoje kvalitete i uspjeha – nagradu Grand PRix. Riječ je o prestižnoj nagradi koju Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodjeljuje kao priznanje za kvalitetno osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave te samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću.

Projekt Edward Bernays prva Visoka škola za komunikacijski menadžment, uz uspješnu kampanju, cjelokupnim obrazovnim konceptom predstavlja svojevrsni iskorak na području obrazovanja u komunikacijskoj industriji. Uz cjelovito specijalizirano obrazovanje na području komunikacijskog menadžmenta na preddiplomskom i diplomskom studiju, Bernays sinergijom teorijskog i praktičnog znanja omogućava studentima da se po završetku fakulteta uspješno suoče s izazovima koje pred njih postavlja PR tržište, bez dodatnog školovanja i usavršavanja.

Komunikacijska kampanja trajala je svega nekoliko mjeseci, a provodila se putem novih medija s posebnim naglaskom na društvene mreže. Konačni rezultat je ogroman interes i broj upisanih studenta, a s obzirom da pet mjeseci prije prvog sata nastave na Bernaysu ova institucija nije niti postojala, ovaj je uspjeh još značajniji.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.