U okviru preddiplomskog studija „Menadžment i marketing turističke destinacije“ stječu se temeljna teorijska, metodološka i aplikativna znanja iz različitih grana i područja društvenih znanosti, dok svladavanjem teorijskih i praktičnih aspekata studenti stječu kompetencije koje ih u potpunosti osposobljavaju za rad u domaćem i međunarodnom turizmu. Jedna od specifičnosti studija je i stjecanje znanja kroz modularnu nastavu na trećoj godini studija. Studente se tako usmjerava prema stjecanju specijalističkih znanja u područjima za koja iskazuju poseban interes.
Suradnja s gospodarskim sektorom
Specijalizacijom se studente vodi k primjenjivom sektorskom znanju, nadasve potrebnom za tržište rada, a pritom je naglasak i dalje upravo na iskustvenom učenju kroz terensku nastavu. Stoga će studenti moći birati između jednog od četiri ponuđena modula usmjerenja: Brendiranje turističke destinacije, Hotelski i ugostiteljski menadžment, Destinacijska politika i Turističko vođenje i interpretacija u destinaciji, a već po završetku studija bit će kompetentni preuzeti odgovornost na upravljačkim pozicijama u turističkom sektoru.
Programom predviđena bliska suradnja s gospodarskim sektorom očitovat će se prije svega u partnerskim odnosima s turističkim destinacijama, hotelijerskim i turističkim objektima, turističkim agencijama, turističkim zajednicama, destinacijskim menadžmentskim kompanijama, event menadžment kompanijama i agencijama, strukovnim udrugama u turizmu, nacionalnim parkovima i parkovima prirode, marinima i lučicama nautičkog turizma, poduzećima i ustanovama te drugim javnim ili privatnim organizacijama koje se bave sličnim djelatnostima, a u kojima će Bernaysovci stjecati vrijedna praktična znanja i iskustva u trajanju od najmanje 210 sati po akademskoj godini.
Najinovativniji studij turizma u Hrvatskoj
Bernaysov preddiplomski stručni studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ pokrenut je u cilju odgovora na realne potrebe turističkog tržišta te mogućnosti stjecanja najviših specijalističkih znanja u skladu sa zahtjevima suvremenog tržišnog okruženja i potrebama poslodavaca u turističkom sektoru. Upravo je zato Bernays posljednjih godina prikupljao iskustva s najrespektabilnijih europskih turističkih studija te ih u konačnici spojio u, prema mnogima, programski, sadržajno te metodološki najinovativniji studijski program turizma u Hrvatskoj, dok će budući diplomski stručni studij turizma donijeti kvalitativnu nadogradnju znanja i vještina nužnih za obavljanje najkompleksnijih zadataka na području upravljanja doživljajem u turizmu.