Četvrti broj međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review obilježili su znanstveni radovi i istraživanja renomiranih sveučilišnih profesora, znanstvenika i praktičara o aktualnim temama kao što su izbjeglička kriza i moguća politička i strukturna kriza europske integracije, krizni menadžment u hotelskom poslovanju te rebrendiranje kao temeljni dio repozicioniranja organizacije na tržištu i sastavni dio reputacijskog menadžmenta. Uz spomenute, četvrti broj časopisa donosi i znanstvene radove čiji se autori na zanimljiv način osvrću na brojne tehnike uvjeravanja i manipulacije kojima se služe izmišljeni likovi političara u televizijskim serijama kao što je to Kuća od karata, ali i na sveprisutnu temu medijske pismenosti u hrvatskom obrazovnom sustavu te kritički pristup u korištenju medija.
„Istraživanja autora, njihova promišljanja i preporuke predstavljene u znanstvenim radovima posljednjeg broja Communication Management Reviewa doprinose razumijevanju naše svakodnevice i okruženja u kojem organizacije posluju, a koje obiluje različitim komunikacijskim izazovima, mogućim krizama, ali i brojnim prilikama. Zahvaljujući iznimno kvalitetnom sadržaju i predanom radu, uvjereni smo kako će Bernaysov znanstveni razvoj i kvalitetni znanstveni radovi predstavljeni u ovom broju časopisa doprinijeti njegovom uvrštavanju u prestižne međunarodne istraživačke baze podataka“, istaknuo je glavni urednik časopisa i dekan Bernaysa doc. dr. sc. Damir Jugo.
Četvrtim brojem znanstvenog časopisa Communication Management Review Bernays nastavlja znanstvenu debatu o utjecaju suvremenog doba na kriznu komunikaciju otvorenu na posljednjem izdanju međunarodne znanstvene konferencije Communication Management Forum održane u svibnju, a koja je, okupivši ugledne znanstvenike iz odnosa s javnošću, kriznog i komunikacijskog menadžmenta, medija, marketinga, politologije i ostalih srodnih disciplina, ponovila uspjeh premijernog izdanja. Upravo zahvaljujući različitim metodama, komunikacijskim kanalima i alatima te rastućem interesu javnosti za njihovo djelovanje organizacije sve teže uspijevaju izolirati se od negativnog utjecaja svoje okoline. Njihova izloženost kriznim situacijama raste iz dana u dan, a sve to nedvojbeno utječe i na potrebu za novim znanjima koja mogu pridonijeti u njihovom rješavanju.