Krajem godine iz tiska je izišao dugo iščekivani sveučilišni udžbenik Strateško komuniciranje država – Javna diplomacija, Nacionalno brendiranje, Međunarodni odnosi s javnošću jednog od vodećih hrvatskih stručnjaka na ovom području, redovitog profesora Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te profesora Edward Bernays visoke škole na kolegijima Javna diplomacija te Hrvatska kao brend dr. sc. Bože Skoke.
Autor obrađuje sva relevantna područja strateškog komuniciranja države, stematizira različite teorijske i praktične pristupe tom fenomenu, prateći sve relevantne globalne dosege, istraživanja, autore i koncepte te na analitičan način prezentira to iznimno kompleksno područje. Posebnu vrijednost čine brojni primjeri iz prakse mnogih država.
Knjiga se sastoji iz dva dijela (autorskog i uredničkog) te ima osam poglavlja: 1. Država kao komunikacijski subjekt i brend u međunarodnim odnosima; 2. Interkulturna komunikacija u globaliziranom svijetu; 3. Javna diplomacija; 4. Međunarodni odnosi s javnošću; 5. Brendiranje država i nacija; 6. Strateško komuniciranje država u praksi – akteri i organizacija; 7. Izdvojena područja primjene strateškog komuniciranja država (prilozi gostujućih autora); 8. Hrvatska javna diplomacija i pokušaji upravljanja hrvatskim identitetom i imidžom kroz povijest (prilozi gostujućih autora).
Tehnički podaci o knjizi: 854 str.; format 19,5 x 27 cm; tvrdi uvez; cijena: 490 kn.
Knjigu su zajednički objavili: Synopsis iz Zagreba i Sarajeva, Plejada i Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
KNJIGU PRODAJE SYNOPSIS IZ ZAGREB, Vlade Gotovca 4
Kontakt: synopsiszg@gmail.com; 01/4435-444; 098/393-756
Udžbenik je tiskan uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske te prijateljsku potporu Zaklade Hanns Seidel
Zahvaljujemo i ostalim sponzorima i donatorima ove knjige: