Bernays proglašen jednim od najuspješnijih hrvatskih brendova za 2016. i 2017. godinu

Bernays proglašen jednim od najuspješnijih hrvatskih brendova za 2016. i 2017. godinu

6.9.2016

Drugu godinu zaredom Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment dodijeljen je Superbrands certifikat čime se nagrađuje pouzdanost, kvalitete, razlika i emotivni učinak svakog brenda.

Ususret četvrtoj akademskoj godini djelovanja, Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment dodijeljen je Superbrands certifikat čime je ovo visoko učilište proglašeno jednim od najuspješnijih hrvatskih brendova za 2016. i 2017. godinu. Uspješno provedene i kreativno osmišljene upisne kampanje te inovativnost u komuniciranju samo su neke od odlika Bernaysa koje su prepoznale i struka i šira javnost dodijelivši svoj glas upravo Bernaysu. Superbrands certifikatom nagrađuje se pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak brenda, a drugu godinu zaredom Bernays je još jednom dokazao kako pripada u sam vrh najpoznatijih brendova u zemlji.

Jedinstveni studijski programi na kojima studira više od 300 studenata, gotovo 70 partnerskih institucija među kojima su najutjecajniji hrvatski mediji, agencije za odnose s javnošću i marketing, tvrtke i različite organizacije te 100 istaknutih znanstvenika i komunikacijskih stručnjaka među prvima su prepoznali su kvalitetu Bernaysa i učinili ga najvećim studijem komunikacija u Hrvatskoj. U Hrvatskoj i zemljama jugoistočne Europe ne postoji visoko učilište poput Bernaysa koje svojim studentima omogućava specijalizaciju u korporativnom komuniciranju, odnosima s javnošću u politici i neprofitnom sektoru te menadžmentu agencija za odnose s javnošću. Jedino na Bernaysu studenti imaju priliku dodatno se usavršiti i specijalizirati za buduće zanimanje komunikacijskih stručnjaka. U korist vrijednosti ovoga brenda govori i činjenica kako je Bernays jedina visokoobrazovna institucija u svijetu koja nosi ime najvećeg brenda u odnosima s javnošću, osobe koja je postavila temelje struke i pokrenula neke od najrevolucionarnijih kampanja, Edwarda L. Bernaysa. Uspješnom integracijom visokog obrazovanja, poslovnog usavršavanja nastavnika i studenata te pružanjem vlastitog doprinosa razvoju znanosti, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment potpuno je uspjela u izrastanju u komunikacijsko akademsko središte u Hrvatskoj i u samo nekoliko godina postala je središnja obrazovna vertikala u odnosima s javnošću i komunikacijskom menadžmentu u Hrvatskoj.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.