Ususret četvrtoj akademskoj godini djelovanja, Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment dodijeljen je Superbrands certifikat čime je ovo visoko učilište proglašeno jednim od najuspješnijih hrvatskih brendova za 2016. i 2017. godinu. Uspješno provedene i kreativno osmišljene upisne kampanje te inovativnost u komuniciranju samo su neke od odlika Bernaysa koje su prepoznale i struka i šira javnost dodijelivši svoj glas upravo Bernaysu. Superbrands certifikatom nagrađuje se pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak brenda, a drugu godinu zaredom Bernays je još jednom dokazao kako pripada u sam vrh najpoznatijih brendova u zemlji.
Jedinstveni studijski programi na kojima studira više od 300 studenata, gotovo 70 partnerskih institucija među kojima su najutjecajniji hrvatski mediji, agencije za odnose s javnošću i marketing, tvrtke i različite organizacije te 100 istaknutih znanstvenika i komunikacijskih stručnjaka među prvima su prepoznali su kvalitetu Bernaysa i učinili ga najvećim studijem komunikacija u Hrvatskoj. U Hrvatskoj i zemljama jugoistočne Europe ne postoji visoko učilište poput Bernaysa koje svojim studentima omogućava specijalizaciju u korporativnom komuniciranju, odnosima s javnošću u politici i neprofitnom sektoru te menadžmentu agencija za odnose s javnošću. Jedino na Bernaysu studenti imaju priliku dodatno se usavršiti i specijalizirati za buduće zanimanje komunikacijskih stručnjaka. U korist vrijednosti ovoga brenda govori i činjenica kako je Bernays jedina visokoobrazovna institucija u svijetu koja nosi ime najvećeg brenda u odnosima s javnošću, osobe koja je postavila temelje struke i pokrenula neke od najrevolucionarnijih kampanja, Edwarda L. Bernaysa. Uspješnom integracijom visokog obrazovanja, poslovnog usavršavanja nastavnika i studenata te pružanjem vlastitog doprinosa razvoju znanosti, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment potpuno je uspjela u izrastanju u komunikacijsko akademsko središte u Hrvatskoj i u samo nekoliko godina postala je središnja obrazovna vertikala u odnosima s javnošću i komunikacijskom menadžmentu u Hrvatskoj.