Inspirirana stalnim izmjenama trendova u dinamičnom području komunikacija i s ciljem dodatnog razvoja vlastite znanstvene djelatnosti, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment objavila je svoj prvi međunarodni znanstveni časopis u kojem su svoje znanstvene radove objavili istaknuti znanstvenici. Communication Management Review već u svom prvom ovogodišnjem broju okuplja radove vodećih međunarodnih, regionalnih i domaćih stručnjaka s područja komunikacijskog menadžmenta, medija, integriranih marketinških komunikacija, kao i psihologije, sociologije i ekonomije, poput prof. emer. dr. sc. Betteke van Ruler, prof. dr. sc. Dejana Verčiča, prof. dr. sc. Bože Skoke, prof. dr. sc. Zorana Tomića, prof. dr. sc. Pere Maldinija, prof. dr. sc. Darka Tipurića, doc. dr. sc. Ivane Grbavac i dr. sc. Radoslava Barišića.
Communication Management Review namijenjen je znanstvenicima, komunikacijskim stručnjacima, ali i studentima koji žele dodatno nadograditi svoj profesionalni razvoj te drugim zainteresiranim čitateljima koji zahvaljujući integraciji spomenutih znanstvenih disciplina žele dobiti uvid u najnovije trendove razvoja i važnost komunikacijskog menadžmenta. Ono što ovaj međunarodni znanstveni časopis čini posebnim jest činjenica da je njegov izdavač, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, svojevrsna iznimka na području privatnog visokog obrazovanja te jedno od rijetkih privatnih visokih učilišta u Hrvatskoj koje jednako ulaže u obrazovanje, profesionalni razvoj studenata te znanost.
Communication Management Review će izlaziti dva puta godišnje na engleskom jeziku, a osim u tiskanom izdanju, bit će dostupan i u digitalnom obliku na www.commreview.hr te na središnjem portalu hrvatskih znanstvenih časopisa Hrčak. Objavljivanjem časopisa Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment nastoji pružiti dodatnu podršku daljnjem razvoju znanosti u ovom dijelu akademske zajednice, a kako bi se njezin cilj postigao, najveći studij komunikacija u Hrvatskoj poziva sve zainteresirane istraživače, praktičare i znanstvenike da pošalju svoje radove za drugo izdanje Bernaysove publikacije na cmr@bernays.hr i na taj način daju svoj doprinos razvoju hrvatske i međunarodne akademske znanosti na području komunikacijskog menadžmenta.