13. izdanje Bernaysovog međunarodnog znanstvenog časopisa donosi pregled pet zanimljivih radova iz perspektive različitih komunikacijskih tema poput odnosa s javnošću, upravljanja društvenim mrežama, masovnih medija i brendiranja, ali i tipografije pa čak i mentalnog zdravlja komunikacijskih stručnjaka.
Drugo izdanje ove godine ističe se po raznolikosti tema autora te jedinstvenim perspektivama.
Communication Management Review međunarodni je znanstveni časopis u izdanju Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment i prvi takav časopis u Hrvatskoj iz visokog obrazovanja na području komunikacija. Namijenjen je prije svega znanstvenicima, komunikacijskim stručnjacima i studentima koji žele dodatno nadograditi svoj profesionalni razvoj, ali i svim drugim zainteresiranim čitateljima koji žele dobiti uvid u najnovije trendove u području razvoja komunikacijskog menadžmenta. Prvi broj objavljen je u siječnju 2016., a, kao i njegovi prethodnici, sedmi broj Bernaysovog časopisa dostupan je u digitalnom obliku na commreview.hr.