O novim strategijama i tehnikama suradnje s medijima u suvremenom svijetu te promjenjivom komunikacijskom okruženju, polaznicima prve generacije programa EMBA in Strategic Communication na Bernaysu govorile su ugledne komunikacijske stručnjakinje, Ankica Mamić i prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović.
„Digitalizacija je u potpunosti promijenila medijsko okruženje globalno, pa tako i u Hrvatskoj. Društvene mreže i platforme dominiraju komunikacijskim procesima i većina korisnika danas svoje vijesti dobiva primarno s društvenih mreža, pa tek onda s mainstream medija. Međutim uloga mainstream medija i dalje ostaje jako velika, ali je nužno da se institucije, organizacije, pojedinci, publike općenito prilagode tim novim promijenjenim okolnostima“, naglašava prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović, komunikacijska stručnjakinja i redovita profesorica na Fakultetu političkih znanosti.
Polaznici su kroz dva cjelodnevna predavanja imali priliku naučiti nove tehnike i alate koji će im pomoći pri planiranju i suradnji s novinarima i medijima.
„Polaznicima EMBA programa na Bernaysu pričala sam o novim strategijama u odnosima s medijima. Iako često govorimo o tome da su odnosi s javnošću zapravo puno više od odnosa s medijima, najčešće nas prepoznaju upravo po tom dijelu posla. Okruženje u kojem živimo mijenja se, ne samo zbog razvoja tehnologije nego i zbog redefiniranja uloga i odnosa unutar komunikacijskog posla, pa tako ni mediji nisu više samo mediji, ni PR agencije nisu više samo PR agencije, jedino rekla bih da oglašivači, zakupljivači oglasnog prostora ostaju u svojoj niši, iako je i njihov utjecaj sve veći. Polaznici su bili iznimno zainteresirani za sadržaj predavanja, nadam se da su naučili nešto novo, a meni je bilo veliko zadovoljstvo predavati“, istaknula je Ankica Mamić, ugledna komunikacijska stručnjakinja s preko 20 godina iskustva te vlasnica Agencije IMC.
EMBA in Strategic Communication prvi je executive program iz područja strateškog komuniciranja u Hrvatskoj i regiji, namijenjen je profesionalcima i praktičarima s višegodišnjim iskustvom u području komunikacijskog menadžmenta i tržišnih komunikacija koji se žele nadograditi i strukturirati stečene vještine, unaprijediti upravljačke procese i fokusirati se na stratešku razinu posla.
„Ovaj program je jedan od rijetkih sveobuhvatnih programa koji za korporativne, medijske, političke aktere, odnosno pokriva cijeli niz, cijeli spektar komunikacijskih procesa, objašnjava ih i daje neka praktična znanja koja mogu biti korisna sudionicima da se što brže i bolje snađu u ovom promijenjenom komunikacijskom okruženju“, ističe prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović.