1. Dorotea, razdoblje prije početka nove akademske godine odlučila si iskoristiti za praksu u jednoj od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću i integrirano komuniciranje. Je li ti to prvo praktično iskustvo ili si i ranije imala doticaja sa svijetom odnosa s javnošću?
Do sada nisam imala praktično iskustvo u odnosima s javnošću, s obzirom da sam prve tri godine studija više bila usmjerena na međunarodne odnose i diplomaciju. Završetkom prve godine diplomskog studija „Upravljanje odnosima s javnošću“ na Bernaysu realizirala sam svoju prvu praksu u dosadašnjem školovanju, ali i prvu u odnosima s javnošću.
2. U čemu si se okušala za vrijeme svoje prakse u Millenium promociji? Smatraš li da će ti ta praktična iskustva poslužiti u boljem razumijevanju teorije?
Moram priznati da sam se iznenadila prilikom upoznavanja s klijentima. To su vrlo ozbiljne korporacije, udruge, ustanove i pojedinci koji iziskuju izrazito velik trud i ulaganje u svakodnevni rad i komunikaciju s njima. Svaki se klijent smatra najbitnijim, a u Milleniumu se pristupa svima jednako, što je vidljivo i u rezultatima. Dodijeljeni su mi vrlo ozbiljni klijenti i s time se trebalo uhvatiti u koštac, no uz odličan tim, vrlo brzo sam otklonila početnu dozu straha. Tijekom prakse sam prošla svakodnevne aktivnosti u agenciji kao što su follow up medija, izrada cutting booka po održanom događaju, media monitoring aktualnih događanja u državi, no ipak sam se najviše okušala u stvaranju sadržaja za društvene mreže za različite klijente. Što se tiče povezanosti između teorije i prakse, smatram da teorija svakako postavlja izvrsne temelje koji se potom nadograđuju za vrijeme prakse te da jedna ne bez druge jednostavno ne mogu.
3. Kakvi su tvoji dojmovi nakon prakse? Koliko u konačnici odstupaju ili se podudaraju s tvojim željama i očekivanjima prije odlaska na praksu?
Kada sam se odlučila za praksu u Milleniumu, bila sam sigurna da je to odličan izbor jer je to jedna od vodećih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj. Radovala sam se nadolazećem iskustvu, a sada kada je to iza mene hvata me nostalgija. Nedostaje mi tim iz agencije u koji sam se super uklopila, odlična atmosfera, zezanje, jutarnji brifinzi i još puno toga lijepoga što sam doživjela u Milleniumu. No, stekla sam veliko iskustvo i upoznala prekrasne ljude koji će mi uvijek ostati u sjećanju i koje ću rado posjećivati, a voljela bih svakako u budućnosti surađivati s njima na zanimljivim projektima.
4. Po tvom mišljenju koliko Bernays studentima pomaže u stjecanju iskustva koja vam kasnije mogu biti od koristi pri zaposlenju?
Iskreno, jedan od najbitnijih razloga, ako ne i najbitniji zbog kojeg sam upisala baš Bernays, je što svojim studentima omogućuje praksu. Mislim da je to ključ uspjeha kako za Bernays kao instituciju, tako i za nas studente. Praksa nam izrazito puno pomaže pri zaposlenju jer njome stječemo znanje koje nam sama teorija ne može dati, ali i veliko iskustvo da zapravo shvatimo kako funkcionira sustav te da znanja stečena na predavanjima uspješno prenesemo u posao.